Asenath
Sen albo Sennie, ale mało komu pozwala się tak nazywać.
Płeć: Wadera | Wiek: 3 lata 10 miesięcy | Rasa: Wilk | Ranga: Albadio |
Profesja: Młodszy mag | Poziom: 1 (0/1000 PD) |
Kontakt: [Discord] Deszcz | [Howrse] Heroica
Autor: Art należy do właściciela postaci.
Płeć: Wadera | Wiek: 3 lata 10 miesięcy | Rasa: Wilk | Ranga: Albadio |
Profesja: Młodszy mag | Poziom: 1 (0/1000 PD) |
Kontakt: [Discord] Deszcz | [Howrse] Heroica
Autor: Art należy do właściciela postaci.
OSOBOWOŚĆ I ZAINTERESOWANIA
Wychowana przez ojca knującego, jak tylko przejąć władzę w watasze, Asenath wykazuje pewne braki w umiejętnościach interpersonalnych. Jest zdystansowaną indywidualistką, której opanowanie nie pozwala na działanie pod wpływem emocji. Zdecydowanie nie odziedziczyła po ojcu daru do manipulacji, ale też sama nie ma ambicji, aby przejmować władzę w jakiejkolwiek watasze, więc nie postrzega tego jako coś potrzebnego. Została nauczona, by polegać tylko na sobie, więc ma problem z wyrażaniem uczuć i zawieraniem głębszych relacji – chociaż otoczona wilkami, w rodzinnej watasze tylko jedną osobę mogła nazwać prawdziwym przyjacielem. Ich przyjaźń sprawiła, że Asenath nie została całkowitym odludkiem, chociaż nadal nie radzi sobie ze smalltalkiem i bywa zbyt bezpośrednia w rozmowie. Jest spostrzegawcza i wykazuje się sporą samoświadomością, a także zaskakująco dużą wiedzą teoretyczną dotyczącą relacji, zwłaszcza między płciami przeciwnymi. Dobrze radzi sobie z rozwiązywaniem problemów różnej natury, w czym pomagają jej wytrwałość i kreatywność. Jej konikiem jest magia – uwielbia spędzać czas na studiowaniu rytuałów, klątw i odczyniania zaklęć. Interesuje się też zdolnościami magicznymi od strony indywidualnej – bardzo chętnie posłucha o doświadczeniach i umiejętnościach każdego wilka, a potem już samotnie będzie się zastanawiać, jak kreatywnie można ich użyć i w jaki sposób można je skontrować. Miewa problemy ze spontanicznością, ale do nauki i zdobywania nowych doświadczeń jest zawsze nieentuzjastycznie chętna – cóż, przynajmniej jeśli się takie przygody dobrze zareklamuje;
Znaki szczególne:
~ W jej zapachu wyczuwalna jest nuta dymu;
~ Zawsze maluje pysk czerwoną ochrą;
Ciekawostki:
~ Ma tendencję do prowadzenia wyimaginowanych rozmów ze swoim przyjacielem z rodzinnej watahy, Gale’m;
~ Urodziła się latem;
~ Szybko marznie, przez co nie lubi zimy;
APARYCJA
Wzrost: 97 x 182 (137 cm bez ogona) | Waga: 57 kg | Sylwetka: Smukła |
Żywioł: Ogień;
Zdolności:
~ Odporność na ogień i wysokie temperatury (neutralne) – Asenath jest w stanie przejść przez ognisko bez uszczerbku, nie zdarzyło jej się też nigdy sparzyć, a upały znosi lepiej niż ktokolwiek, kogo znała. Szybciej niż przeciętny wilk odczuwa jednak skutki niskich temperatur;
~ Podpalanie (ofensywa) – w zależności od materiału, na który trafi wytworzony przez jej łapy ogień, efekty wahają się od krótkotrwałego wybuchu płomieni na kamienistym gruncie do stworzenia zagrożenia pożarowego w suchym lesie. Obszar bezpośredniego działania mocy jest nieduży, a żeby się rozprzestrzenić, wytworzony ogień potrzebuje podpałki oraz czasu. Asenath taki wytworzony przez siebie ogień jest w stanie do pewnego stopnia kontrolować – może go przygasić, a także, jeśli warunki pogodowe nie przeszkadzają jej za bardzo, nadać mu kierunek albo na chwilę nienaturalnie mocno rozpalić.
Asenath to wysoka, szczupła wilczyca o białym, wpadającym lekko w kremowy odcień krótkim futrze, świetnie sprawdzającym się przy upałach, ale nie zapewniającym wystarczającej ochrony w zimie. Nos i poduszki jej łap są różowe. Po ojcu odziedziczyła intensywnie czerwone oczy, które pod wpływem najdrobniejszej ilości światła zdają się żarzyć własnym blaskiem, nadając jej upiorny wygląd w półmroku. Pysk ozdabia maźnięciem z czerwonej ochry, które ciągle zmienia swoje położenie i kształt, ale nieodmiennie upiększa (lub nie) jej wizerunek o każdej porze dnia i nocy;
POWIĄZANIA
Partner/ka: Brak;
Potomstwo: Brak;
~ Amaranth – ojciec, którego ceni za sprytny umysł i naukę, ale z którym ostatnimi czasy przestała się zgadzać;
~ Gale – najlepszy przyjaciel z rodzinnej watahy;
~ Kaia, Edelbert i Corwin – przyjaciele, razem z którymi studiowała magię. Nie miała z nimi tak bliskiej relacji jak z Gale’m, ale są dla niej trochę jak rodzeństwo;
Historia: Asenath została wychowana przez samotnego ojca, co odbija się na jej charakterze i sposobie bycia. Matki nie poznała i nie wie o niej zbyt wiele. Niektórzy twierdzą, że wadera odeszła z watahy, inni – że zniknęła w tajemniczych okolicznościach. Przez pierwszy rok życia Asenath opiekę sprawował nad nią ojciec, mistrz manipulacji i geniusz zła, który nauczył ją opanowania i samowystarczalności. Kiedy u młodej wilczycy objawiły się magiczne moce, dołączyła do czterech innych szczeniąt z watahy, nowego pokolenia stadnych magów. Razem spędzali dnie na studiowaniu zaklęć, nauce rytuałów i doskonaleniu własnych zdolności. To wtedy zaprzyjaźniła się z Gale’m, charyzmatycznym wilkiem obdarzonym magią światła, przejawiającym ten sam entuzjazm do nauki co ona. Niedługo po tym, jak dorośli, Amaranth, ojciec Asenath, wcielił w życie swój plan. Poprzez umiejętną manipulację doprowadził do podziału w watasze, kłótni, zamieszek, aż w końcu zamachu na młodą Alfę, dopiero stawiającą pierwsze kroki w roli przywódcy stada. O mały włos wskutek jego knowań wśród płomieni nie zginęli również przyjaciele Asenath. Wilczycy udało się w porę wyprowadzić ich poza teren pożaru, dzięki czemu Gale dał radę skrzyknąć roztrzęsionych członków watahy i uratować Alfę od śmierci z łap zamachowców. Dzięki poparciu Gale’a, cenionego maga, Alfa odzyskała chwilowo utracony respekt i władzę w watasze. Jej przeciwnicy zostali wygnani… poza Amaranthem, któremu udało się wyjść z całej sytuacji niepodejrzanym o zdradę. Asenath, choć wiedziała, że to on stał za zamachem, postanowiła nie wydawać ojca, nie chciała jednak mieć z nim dłużej do czynienia, nie po tym, jak prawie doprowadził do śmierci jej przyjaciół. Czując, że potrzebuje zmiany otoczenia, choćby na jakiś czas i wiedząc, że szanse jej ojca na przejęcie władzy są nikłe, postanowiła opuścić watahę i udać się… w inne miejsce. Coś się kończy, coś się zaczyna. Wataha Dailoran, miejsce dobre, jak każde inne. Albo może lepsze
MAGIA
Uzdolnienia magiczne: Tak;Żywioł: Ogień;
Zdolności:
~ Odporność na ogień i wysokie temperatury (neutralne) – Asenath jest w stanie przejść przez ognisko bez uszczerbku, nie zdarzyło jej się też nigdy sparzyć, a upały znosi lepiej niż ktokolwiek, kogo znała. Szybciej niż przeciętny wilk odczuwa jednak skutki niskich temperatur;
~ Podpalanie (ofensywa) – w zależności od materiału, na który trafi wytworzony przez jej łapy ogień, efekty wahają się od krótkotrwałego wybuchu płomieni na kamienistym gruncie do stworzenia zagrożenia pożarowego w suchym lesie. Obszar bezpośredniego działania mocy jest nieduży, a żeby się rozprzestrzenić, wytworzony ogień potrzebuje podpałki oraz czasu. Asenath taki wytworzony przez siebie ogień jest w stanie do pewnego stopnia kontrolować – może go przygasić, a także, jeśli warunki pogodowe nie przeszkadzają jej za bardzo, nadać mu kierunek albo na chwilę nienaturalnie mocno rozpalić.
UMIEJĘTNOŚCI
AKTYWNE PASYWNE Łącznie: 600pkt │ Taktyka polowania | Łowienie ★★☆☆☆ [0 %] Siła [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (60/350pkt) │ Pływanie | Nurkowanie ★☆☆☆☆ [0 %] Zręczność [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (70/350pkt) │ Wspinaczka ★☆☆☆☆ [0 %] Kondycja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (76/350pkt) │ Posługiwanie się bronią ★★☆☆☆ [0 %] Inteligencja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (107/350pkt) │ Efektywne skradanie | Kamuflaż ★☆☆☆☆ [0 %] Spryt | Mądrość [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (107/350pkt) │ Motorytyka łap ★★☆☆☆ [0 %] Charyzma [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (60/350pkt) │ Lot | Szybowanie ☆☆☆☆☆ [0 %] Magia [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (120/350pkt) │ Walka wręcz | Samoobrona ★☆☆☆☆ [0 %]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz