Kaberu
Nie posiada zdrobnień
Płeć: Basior | Wiek: 4 lata | Rasa: Wilk | Ranga: Albadio |
Profesja: Młodszy wojownik/Bibliotekarz | Poziom: 1 (2280/3000 PD) |
Kontakt: [Discord] WolfExan |
Autor: Art należy do właściciela postaci.
Płeć: Basior | Wiek: 4 lata | Rasa: Wilk | Ranga: Albadio |
Profesja: Młodszy wojownik/Bibliotekarz | Poziom: 1 (2280/3000 PD) |
Kontakt: [Discord] WolfExan |
Autor: Art należy do właściciela postaci.
OSOBOWOŚĆ I ZAINTERESOWANIA
Jedno, co można przyznać Kaberu, to fakt, że potrafi odnosić się do innych z szacunkiem - nawet do swojego wroga. Kaberu to nietypowy samiec. Kaberu swą osobą nie przedstawia utartego schematu bezmózgiego mięśniaka, który szuka każdej możliwości, aby wszcząć bójkę. Kaberu to spokojny samiec o dość wyrafinowanej osobowości, ciężko szlifowanej w watahowych koszarach, którą prowadził jego ojciec - twarda łapa rodziny i uzdolniony przywódca. Nauczył się szacunku dla starszych, lepszych od siebie i tych, którzy na to zasługują.
Może, to co teraz opowiem, okaże się być typowe, ale Kaberu ma słabość do wader - miał ich wiele, którym skradł serce ciepłymi słowami i wyrafinowanym obyciem, ale w jego życiu związek nie trwał dłużej, niż dwa tygodnie - po prostu poczuł, że nadal nie znalazł tej, która ociepli mu życie... a także futra. Kaberu potrafi okazać szacunek przyjaciołom, czerpie wręcz przyjemność z przybywania wśród nich - Każdy, kto uzna go za druha, nie poskąpi mu ciepła, ale trzeba liczyć się z tym, że Kaberu nie rozdaje kart przyjaźni, jak ulotek. Na jego szacunek i zaufanie trzeba sobie zasłużyć, nie da sobie zamydlić oczu tanimi gatkami ani sztucznym obyciem. Powiedzmy, że Kaberu potrafi uczyć się na błędach i w życiu doznał niejednej zdrady, niejeden raz musiał płacić za młodzieńczą naiwność. Kocha towarzystwo wader i szuka tej jedynej - albo paru to się jeszcze okaże - której będzie mógł powierzyć swe sekrety i otworzyć przed nią serce. Która będzie mogła powierzyć mu własne życie - lubi poczucie, że dzięki niemu, inni czują się bezpieczni. Przejawia osobowość przywódczą i nie jest przesadą, że Kaberu lubi wykazywać kreatywność oraz ma smykałkę do strategii. Kiedy miewa gorszy dzień, bywa uszczypliwy i potrafi zajść za skórę, ale jedynym szczęściem w tym nieszczęściu jest taki, że łatwo poprawić mu humor - czułym słówkiem bądź ciepłym gestem... albo na odwrót xD co też świadczy o tym, że lubi się przytulać i prawić komplementy.
Niezwykle pewny siebie to fakt, przez co niejednokrotnie wprowadził siebie w kozi róg, bo nie przemyślał pewnych spraw. Kłopoty to jego drugie imię, ale jest na tyle inteligentny, by się z nich wydostać obronną łapą. Jeśli miałbym szukać u Kaberu minusów, jest to bez dwóch zdań lekkomyślność i zbytnio wybujałe ego - Jeśli wmówisz mu, że czegoś nie potrafi, będzie próbował przeskoczyć piekielny płomień, byleby udowodnić, jak bardzo się mylisz. Jedni uznają to za wadę, a drudzy za pozytyw, bowiem jest pewny swoich decyzji - nawet, jeśli nie do końca je przemyśli... bywa empatyczny, jest skory do współczucia i popędzi z pomocą każdemu, jeśli sytuacja będzie tego wymagać. Miewa otwarte serce dla każdego, kto tego potrzebuje.
W swoim życiu spotkał się z różnymi środowiskami - przedsiębiorczymi, złodziejskimi, półświatku, teatralnym czym militarnym - i nauczył się wszystkiego po troszku, a zwłaszcza to, że każdy został stworzony do czegoś - każdy powinien wykorzystywać dary od losu na własną korzyść;
Znaki szczególne:
~ Drobna blizna pod prawym okiem;
Ciekawostki:
~ Pochodzi z krainy wiecznej jesieni, gdzie liście drzew cechują złote albo czerwone barwy. Jego wataha zwie się Młot Durina;
~ Jego wataha słynie z wykuwania wysoko jakościowych pancerzy;
~ Kiedy pogrążony jest w głębokim śnie, skrobie pazurami o pościel;
~ Lubi słuchać muzyki;
~ https://www.youtube.com/watch?v=4IwqHYcYEQA&ab_channel=2115GANG - jego głos;
~ Ma mentalność podróżnika i chętnie zaraża nią innych;
~ Niezbyt lubi towarzystwo szerszeni - lubi je podziwiać, ale z daleka. A najlepiej w swej wyobraźni:
~ Swoją drogą, wyobraźnię też ma wybujałą;
~ Uwielbia pocałunki;
~ Nosi w sobie zbuntowany hart ducha - Nienawidzi, kiedy ktoś narzuca swoją wolę. Tym bardziej, jeśli robi to krzykiem;
~ W głębi serca bije w nim instynkt ojcowski - dla każdego szczeniaka potrafi być, jak ojciec;
~ Jest biseksualistą;
~ Uwielbia zapach starego papieru;
APARYCJA
Wzrost: 110 x 165 (100 cm bez ogona) | Waga: 75 kg | Sylwetka: Masywna i dość rozbudowana |
Kaberu to samiec o dość rozbudowanej sylwetce, dowodem czego mogą być silnie rozwinięte i ciężko pracujące pod skórą mięśnie. Oczy jadowicie zielone z domieszką złota, często lśnią inteligencją i z rozwagą wyglądają spod cienkich nawiasów brwi. Kaberu może też cieszyć się czerwonym, zdrowo lśniącym futrem, będące świadectwem zdrowego stylu życia, a bujny ogon zaś prężny i długi, komponuje się wraz z jego grzywą. Łapy, mocne i umięśnione, ubrane są w białe skarpetki - biel też rozciąga się od połowy twarzy, przez podbródek i pierś, aż do okolic między mocnymi udami. Na pierwszy rzut oka, Kaberu wygląda na groźnego i doświadczonego w bójkach, ale kiedy przyjrzymy się jego oczom, ma on łagodny wyraz twarzy;
POWIĄZANIA
POWIĄZANIA
Partner/ka: Wolny i dostępny;
Potomstwo: Brak;
~ Gael [Ojciec] — i dowódca armii watahy. Twarda głowa rodziny i kochający patriota;~ Sandra [Matka ] — okaz czułości i opiekuńczości;
~ Derys [ Młodsza siostra ] — porywcza i energiczna. Często lubiła robić psikusy rodzeństwu;
~ Angello [Najstarszy brat ] — obowiązkowy i sumienny wojownik, aspiruje do roli oficera;
Historia: Kaberu urodził się w kochającej, ale i hołdującej surowe reguły rodzinie. Duch waleczności zaszczepiany był w nim już od najmłodszych lat. Mówi się nawet, że każde urodzone w miocie szczenię, odwagę wyssało wraz z mlekiem matki - w sumie coś w tym było, bowiem matka Kaberu, Sandra, była odważną, zdecydowaną, ale i czułą samicą, która dbała o to, by każde urodzone jej dziecko nie zostało pominięte. Kaberu wychowywany przez ojca Gael'a - silnego i nieprzejednanego przywódcę armii Watahy Młota Durina - często poznawał, co to znaczy być odważnym i walecznym, poprzez surową dyscyplinę i poczucie obowiązku, które w pewnym momencie stały się fundamentem życia. Dorastał wraz z młodszą siostrą Derys i najstarszym bratem Angello, i wszyscy byli równo traktowani - w tej rodzinie nie liczyło się faworyzowanie, by wpoić potomkom poczucie sprawiedliwości.Kaberu jednak oczekiwał czegoś innego od życia - zamiast skupić się na strategiach i militariach, jego myśli nieustannie błądziły w odległych regionach kontynentu, nieznanym miejscom i zapachom obcych lasów. Płonął w nim ogień podróżnika - nie wojownika. Rodzina jednak wykazała się wyrozumiałością, co też z początku nie było dla niego to takie oczywiste - bardziej spodziewał się konieczności spełnienia oczekiwaniom wobec rodziny. Na swej drodze ku przygodzie spotykał różne osobowości - od mężnych wojaków, przez podstępnych i niegodziwych, aż do pięknych i silnych wader - niejedna potrafiła wzbudzić w nim namiętność i rozterki - aż trafił do Watahy Dailoran - społeczności cechującą się siłą i pełną tajemnic i intryg. Poczuł, że to właśnie tu jest jego dom.
MAGIA
Uzdolnienia magiczne: Tak;Żywioł: Ogień | Światło;
Zdolności:
~ Oślepiający blask (taktyka) - Kaberu gromadzi wokół ogona snop światła, który koncentruje się w jedną wielką kulę światła;
- Efekt: Przeciwnik na określony czas staje się oślepiony.
- Działa przez 3 sekundy. Wystarczająco dużo, by Kaberu mógł przeprowadzać obmyśloną przez niego strategię bitewną.
~ Smoczy oddech (ofensywa) - Kaberu bierze głęboki wdech, w trakcie którego gorejący w jego piersi płomień się koncentruje i w trakcie wydechu, wystrzeliwuje w przeciwnika potężną lancę ognia, zadając tym samym spore obrażenia.
- Efekt: Potężna lanca ognia uderza w przeciwnika i niszczy obiekty, znajdujące się w pobliżu. Siła uderzenia jest zależna od tego, jak głęboki wdech Kaberu weźmie.
~ Pożoga (defensywno-ofensywa) - Kaberu gromadzi ogień wokół siebie, który później wprawia w wir i tworzy kolumnę, która posiada kontakt z ziemią, spopielając wszystko w jej pobliżu.
- Efekt: Tymczasowo ochrania przed atakami fizycznymi przeciwnika;
- Działa przez 6 sekund.
- Umiejętność ta działa w otoczeniu basiora, jak i może działać dla tych, którzy znajdują się blisko czarującego.
UMIEJĘTNOŚCI
AKTYWNE PASYWNE Łącznie: 600pkt │ Taktyka polowania | Łowienie ★★☆☆☆ [0 %] Siła [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (130/350pkt) │ Pływanie | Nurkowanie ★☆☆☆☆ [0 %] Zręczność [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (60/350pkt) │ Wspinaczka ★☆☆☆☆ [0 %] Kondycja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (80/350pkt) │ Posługiwanie się bronią ★★☆☆☆ [0 %] Inteligencja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (100/350pkt) │ Efektywne skradanie | Kamuflaż ☆☆☆☆☆ [0 %] Spryt | Mądrość [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (60/350pkt) │ Motorytyka łap ☆☆☆☆☆ [0 %] Charyzma [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (60/350pkt) │ Lot | Szybowanie ☆☆☆☆☆ [0 %] Magia [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (110/350pkt) │ Walka wręcz | Samoobrona ★★☆☆☆ [0 %]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz