Nowa zakładka "Kącik Zadań" dla lubiących wyzwania pojawiła się w Off-top! | Zmiana pory roku. Lato zbliża się wielkimi krokami. | ADMINISTACJA PROSI W MIARĘ MOŻLIWOŚCI O PRZYŚPIESZENIU AKCJI WĄTKÓW DO OBECNEJ PORY ROKU LUB DODANIE DO OPOWIADAŃ INFORMACJI, W JAKIM CZASIE DZIEJE SIĘ AKCJA WĄTKU | THE KINGDOM OF BLOOD zaprasza do siebie! | Miła atmosfera, kochani członkowie. | Poszukujemy nowych członków! | Chętnie zawieramy sojusze! Wystarczy zostawić komentarz w zakładce: Współpraca | Jeśli masz ochotę popisać, nie krępuj się! | Zapraszamy na Discroda, gdzie jest nas dużo więcej! | Nie musisz dołączać do bloga, wystarczy nam Twoja obecność na serwerze!

Kącik zadań

Questy — Inaczej zadania, za które zdobyć można punkty doświadczenia oraz nieco statystyk. Każdą należy napisać oddzielnie i można wykonać tylko raz. Nim zaczniesz — uważnie przeczytaj dane wymagania. Jeśli nie zostaną zastosowane w opowiadaniu bądź nie spełniasz wymagań, quest nie będzie zaliczony. Co jakiś czas mogą pojawić się zadania specjalne, które będą miały cenniejsze nagrody.
Quest nr I ~ "Kleptoman"
Pod osłoną nocy ktoś kradnie zapasy watahy zarówno z miasta Varona, jak i centrum Dailoran. Z dnia na dzień złodziej staje się zuchwalszy i skutecznie omija straże oraz unika zabezpieczeń. Salem zaciska już zęby i każe Ci powstrzymać łotra. Zabaw się w detektywa! Wykaż się sprytem, cierpliwością i capnij złodziejaszka, przez którego maleją racje żywnościowe. Co zrobisz i gdzie pójdziesz? Jakie przeszkody napotkasz? 
Wymagania: Nie pozwól, aby złodziej dowiedział się o twoim polowaniu na niego. Może uciec przed tobą i uniknąć kary za swoje kradzieże. Quest musi zawierać minimum 1000 słów.
Nagroda: 500 PD + 5 punktów do sprytu i zwinności
Zaliczyli:
Quest 2 ~ "Tajemniczy stalker"
Podejrzana postać kręci się w okolicy Smoczego Zacisza i obserwuje bawiące się tam szczeniaki. Opiekunki są zaniepokojone i proszą cię o interwencję. Twoim zadaniem będzie zidentyfikowanie tożsamości osobnika oraz poznanie celu jego nielegalnego najścia. Jakie kroki podejmiesz? Kim okaże się stalker i jakie ma intencje? 
Wymagania: Quest musi zawierać minimum 1500 słów
Nagroda: 650 PD + 6 punktów do zwinności i 8 punkty do sprytu
Zaliczyli: 
Quest 3 ~ "Bestia z Kamieniołomów"
W Varonie miejscowi plotkują o dziwnym wydarzeniu, jakie miało miejsce w pobliżu Kamieniołomów. Krąży bowiem legenda o bestii, która je zamieszkuje od zamierzchłych czasów. Starsi wioski potwierdzają, jakoby widzieli kiedyś bestię, ale nie śmieli się zbliżyć, zbyt wystraszeni niosącej się za nią aurze śmierci. Podobno żywi się duszami swych ofiar, sprawiając jednocześnie, że z ciał zostaje tylko proch. Z pogardą wyłapujesz coraz to nowsze informacje na ten temat, aż w końcu masz dość i postanawiasz położyć im kres. Co postanowisz? Kogo ze sobą zabierzesz i w jaki sposób wejdziesz do zamkniętych kamieniołomów? Zbierz grupę i razem przekonajcie się, czy to prawda, czy też jedynie legenda.
Wymagania: Jest to quest grupowy, niebezpieczny do pojedynczego wykonania. Wybierz minimum jedną osobę + quest musi zawierać minimum 1500 słów.
Nagroda: 700 PD + 7 punktów do siły + 10 do wybranej statystyki.
Zaliczyli:
Quest 4 ~ "Zaraza"
W Dailoran, jak i Varonie wybucha tajemnicza zaraza, która przybyła wraz z pojawieniem się uchodźców z północy. Typowe objawy to uporczywy ból głowy, ogólne osłabienie i nieprzyjemne dreszcze, wywołane światłowstrętem. Zbierz grupę członków watahy i znajdźcie sposób na powstrzymanie zarazy.
Wymagania: Quest wymaga, by zebrać minimum dwuosobową grupkę, w której jeden nie może doprowadzić do zarażenia drugiego + minimum 600 słów.
Nagroda: 500 PD + 5 punktów do inteligencji + 3 punkty do wybranej statystyki
Zaliczyli:
Quest 5 ~ "Kolor naszej Krwi"
Do Varony przybywają tajemnicze postacie, które rozsyłają wśród psowatych rasistowskie i ksenofobiczne poglądy. Do ich grona przyłączają się także mieszkańcy miasta oraz uliczne zbiry. Dochodzi do ataków na hybrydy, a straż Varońska stoi bezczynnie i przygląda się temu, bądź udaje, że wszystko jest w porządku. Dla ciebie i twoich towarzyszy jednak jest inaczej. Mając wśród przyjaciół hybrydy, stajesz w ich obronie, lecz sam niewiele jesteś w stanie zdziałać. Zbierz grupę i pokażcie draniom, że Wataha Dailoran pozostaje nadal ostoją spokoju, otwarta na hybrydy i nie ma w niej miejsca na ograniczenia.
Wymagania: Quest wymaga, by zebrać minimum dwuosobową grupkę + minimum 1000 słów.
Nagroda: 850 PD + 8 punktów do siły + 7 punktów do wytrzymałości + 7 punktów do wybranej statystyki.
Zaliczyli:
Quest 6 ~ "Złośliwy Chochlik"
Na miejskiej tablicy ogłoszeń wisi zlecenie w sam raz idealne dla ciebie. Możesz je wykonać samotnie bądź zebrać ze sobą grupkę przyjaciół, którzy pomogą Ci w realizacji zlecenia. Szkopuł polega jednak na tym, że ktoś (bądź coś) notorycznie przeszkadza Ci w pracy, sprawiając, że poziom trudności staje się o tyle większy, o ile ignorujesz zagrożenie. Bądź uważny i nie daj się sprowokować przeciwnościom, które staną Ci na drodze.
Wymagania: Quest wymaga minimum 800 PD
Nagroda: 650 PD + 6 punktów do siły i wytrzymałości + 5 punktów do wybranej statystyki.
Zaliczyli:
Quest 7 ~ "Ocalić niewinnego"
Jeden z członków watahy zostaje niesłusznie oskarżony i wtrącony do lochu. Twoim zadaniem będzie wtargnięcie na teren zastrzeżony przez Watahę Faithrought i odbić przetrzymywanych w niej przyjaciół. Możesz to zrobić na dwa sposoby; po cichu, gdzie będziesz mógł wykazać się sprytem i przebiegłością, bądź wywołać rozróbę, w której trakcie możesz liczyć jedynie na siłę swych mięśni i mocy. Zbierz drużynę bądź wyrusz samotnie w głąb lasu Kirana i dalej poza tereny Dailoran i odkrywaj przy tym niesamowite krajobrazy kontynentu w drodze do Faithrought.
Wymagania: Quest wymaga minimum 1500 słów.
Nagroda: W zależności od sposobu wykonania;
Sposób siłowy: 10 punktów do siły i wytrzymałości + 8 punktów do wybranej statystyki + 900 PD
Sposób po cichu: 10 punktów do sprytu i zwinności + 8 do charyzmy + 5 punktów do wybranej statystyki + 950 PD
Zaliczyli:
Quest 8 ~ "Za mgłą"
Alfa wystawia list gończy za groźnym przestępcą, który na swoim koncie ma kilka strasznych zbrodni. Co nakazuje Ci, by wyruszyć w pogoń za zbrodniarzem? Niedobór gotówki? A może rozpoznajesz w poszukiwanym kogoś, z kim masz nierozliczone rachunki? A może troska o dobro ogółu, by nikogo więcej nie spotkała krzywda z jego strony. Powód już zależy od ciebie i tylko ty decydujesz, jak wykonasz to zadanie. Samotnie bądź w grupie. Lecz strzeżcie się! Przestępca jest bardzo niebezpieczny i igranie z nim wymaga przemyślanych decyzji.
Wymagania: Quest wymaga minimum 1500 słów
Nagroda: 10 punktów do siły i wytrzymałości + 5 punktów do charyzmy + 900 PD
Zaliczyli:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz