Nowa zakładka "Kącik Zadań" dla lubiących wyzwania pojawiła się w Off-top! | Zmiana pory roku. Lato zbliża się wielkimi krokami. | ADMINISTACJA PROSI W MIARĘ MOŻLIWOŚCI O PRZYŚPIESZENIU AKCJI WĄTKÓW DO OBECNEJ PORY ROKU LUB DODANIE DO OPOWIADAŃ INFORMACJI, W JAKIM CZASIE DZIEJE SIĘ AKCJA WĄTKU | THE KINGDOM OF BLOOD zaprasza do siebie! | Miła atmosfera, kochani członkowie. | Poszukujemy nowych członków! | Chętnie zawieramy sojusze! Wystarczy zostawić komentarz w zakładce: Współpraca | Jeśli masz ochotę popisać, nie krępuj się! | Zapraszamy na Discroda, gdzie jest nas dużo więcej! | Nie musisz dołączać do bloga, wystarczy nam Twoja obecność na serwerze!

Hierarchia

Każdy nowy członek bloga rozpoczyna rozgrywkę od rangi Albadio, a w związku z tym ma do dyspozycji podstawowe stanowiska jak na przykład Młodszy Wojownik. Zostało to wprowadzone z myślą, aby nowa postać została zapoznana ze swoim stanowiskiem i się w nim rozwijała, aż do uzyskania [ 5 ] poziomu.
Do tego momentu przy wykonywaniu pracy zawsze towarzyszyć mu będzie Delta [NPC] o tym samej specjalizacji. Po tym czasie w pełni zaakceptowany przez społeczeństwo watahy zdobywa on pełnoprawne stanowisko, które będzie mógł wykonywać samodzielnie, a tym samym możliwość wyspecjalizowania się w danej umiejętności dodatkowej.
Kliknij w nazwę, by rozwinąć
~ STANOWISKA OFICERSKIE ~
--------------------------

= Kapitan Wojowników: [1/1] ~ Salem
[ To doświadczony wojownik, który obejmuje dowództwo nad podstawową jednostką bojową watahy. Jego zadaniem jest prowadzenie drużyny do zwycięstwa przy jak najmniejszym ryzyku strat. Musi wykazywać się nie tylko odwagą, lecz także bystrym umysłem i strategicznym myśleniem. Tylko wilk o stalowych nerwach i żelaznej dyscyplinie może dzierżyć ten tytuł. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Siła + Spryt | Mądrość + Charyzma
Wymagana ranga: Alfa | Beta

= Kapitan Łowców: [0/1] ~
[ Główny tropiciel i mistrz zasadzek, który nadzoruje działania drużyny łowieckiej. Choć nie dysponuje potężną siłą ani odpornością, nadrabia to sprytem, refleksem i znajomością sztuki polowania. Potrafi zastawić sidła, wywabić cel z ukrycia i sprawić, że ofiara staje się łatwym celem dla reszty watahy. Każde polowanie to dla niego taktyczna rozgrywka, nie brutalna siłowa jatka. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt | Mądrość + Kondycja + Charyzma
Wymagana ranga: Alfa | Beta

= Egzekutor: [0/1] ~
[ Cień Alfy, jego prawa łapa i narzędzie ostatecznego wyroku. Egzekutor nie tylko przekazuje rozkazy przywódcy, lecz także wybiera odpowiednie osobniki do misji eliminacyjnych – i nierzadko sam bierze w nich udział. Jego obecność oznacza, że rozlew krwi jest nieunikniony. To nie zwykły zabójca – to wilk, który sieje grozę samą obecnością, tropiciel śmierci i wykonawca bezlitosnych decyzji. ]
Wymagane statystyki: Wysoka siła + Kondycja + Spryt | Mądrość + Zręczność + Charyzma
Wymagana ranga: Beta

= Główny Medyk: [1/1] ~ Itami
[ Najwyższy w hierarchii uzdrowicieli, przewodnik całej kadry medycznej. To nie tylko znawca anatomicznych tajników i mistrz leczenia, ale także nauczyciel, który prowadzi młodszych przez ścieżkę wiedzy i doświadczenia. Bierze udział w najbardziej skomplikowanych operacjach, planuje rozkład opieki i czuwa nad zdrowiem watahy. To mędrzec, którego moc płynie nie tylko z magii, lecz i z niezłomnego umysłu. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt | Mądrość + Charyzma
Wymagana ranga: Beta | Gamma

~ STANOWISKA BOJOWE ~
--------------------------

= Wojownik: [2/10] ~ Atrehu, Naharys
[ Podstawowa siła militarna watahy – ogień na froncie i stalowy mur w obronie. Wojownik to wyszkolony psowaty, który poświęcił swoje życie szkoleniu bojowemu i służbie wataże. W czasie pokoju patroluje granice, dba o bezpieczeństwo i trzyma porządek. Gdy zapłoną zgliszcza wojny, to on pierwszy rusza w ogień, nie zadając pytań. ]
Wymagane statystyki: Siła + Kondycja + Zręczność
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Młodszy wojownik: [4/10] ~ Ozyrys, Carlos, Sybir, Kaberu
[ Nowicjusz oddany sprawie militarnej, który dopiero stawia swe łapy na ścieżce wojennego rzemiosła. Młodszy wojownik poznaje teren watahy, uczy się strategii i taktyki pod okiem starszych towarzyszy. Każdy jego dzień to krok bliżej do zostania pełnoprawnym obrońcą Watahy. To z tej roli rodzą się przyszli liderzy bitew i lojalni strażnicy. ]
Wymagane statystyki: Siła + Kondycja + Zręczność
Wymagana ranga: Albadio (szczeniak), Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Zwiadowca: [0/10] ~
[ Specjalista od informacji i oczu w oddziale. Zwiadowca przedziera się przez dzikie ostępy, nieznane tereny i pogranicza, by zdobyć dane o ruchach wroga, potencjalnych zagrożeniach i ukrytych przejściach. Choć nie walczy na pierwszej linii, jego łapy niosą los całej watahy. To on widzi, zanim zobaczą inni – i ostrzega, zanim będzie za późno. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Młodszy zwiadowca: [2/10] ~ Tuna, Luma
[ Adept sztuki zwiadu, który pod okiem doświadczonego przewodnika uczy się czytać teren, tropić, nasłuchiwać i zapamiętywać wszystko, co może mieć znaczenie na wojnie. Jego zadaniem jest nauka – ale też czujność i dyskrecja, bo każde potknięcie w tej roli może skończyć się katastrofą. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Powietrzny zwiadowca: [1/4] ~ Orion (NPC)
[ Nie każdy psowaty może wznieść się w przestworza – lecz ci, którym dano skrzydła, mogą służyć jako zwiadowcy powietrzni. Ich obowiązkiem jest patrolowanie nieba, wypatrywanie zagrożeń z góry i błyskawiczne przekazywanie informacji do watahy. Muszą cechować się nie tylko znakomitym wzrokiem i kondycją, ale też wytrwałością – czasem to ich lot decyduje, kto przeżyje. ]
Wymagane statystyki: Wysoka Zręczność + Kondycja + Spryt
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Młodszy powietrzny zwiadowca: [3/10] ~ Niko, Renesmee, Volar
[ Skrzydlaty rekrut, który dopiero przygotowuje się do roli zwiadowcy niebios. W towarzystwie starszego lotnika ćwiczy manewry, rozpoznanie i orientację w terenie z dużej wysokości. To trudna ścieżka, wymagająca cierpliwości i ogromnej sprawności – lecz nagroda to prestiż i zaufanie całej watahy. ]
Wymagane statystyki: Wysoka Zręczność + Kondycja + Spryt
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Szpieg: [0/4] ~
[ Cień pośród cieni, mistrz maskowania i zakłamania. Szpieg przenika wrogie terytoria, zakładając maski i skórę cudzoziemców. Pozyskuje informacje, których nie można zdobyć siłą – a jeśli zostanie rozpoznany, ucieczka staje się jedyną szansą na przetrwanie. Tylko najbardziej sprytne, zwinne i bezwzględne jednostki mogą przeżyć w tej roli. Jego broń to język, kłamstwo i ucieczka – nie pazur. ]
Wymagane statystyki: Wysoki spryt + Kondycja + Siła
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Najemnik: [0/10] ~
[ Samotny wilk, który służy temu, kto potrafi zapłacić. Działa głównie w mieście Varona, oferując swe łapy do wynajęcia – czy to jako ochroniarz, zabójca, tropiciel, czy medyk. Jego lojalność nie wiąże się z rangą czy watahą – a z ceną. Gdy wojna zbliża się do bram, to właśnie najemnicy bywają ostatnią nadzieją lub pierwszym ciosem w plecy. Wszechstronny, nieprzewidywalny – lecz zawsze skuteczny. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Siła + Kondycja
Wymagana ranga: Delta, Albadio
Wymagany level: >1

~ STANOWISKA MEDYCZNE ~
--------------------------

= Medyk: [0/5] ~
[ Członek kadry leczniczej, którego łapy niosą nadzieję, a umysł decyduje o życiu i śmierci. Medyk nie tylko zna anatomię i leczenie, ale też potrafi zachować zimną krew podczas operacji czy kryzysu. To uzdrowiciel, który dobiera leki, zszywa rany i prowadzi rehabilitację – a każdy jego błąd może kosztować czyjeś życie. Wataha ufa mu bezgranicznie – bo tylko nieliczni potrafią uzdrowić ciało i zachować własne opanowanie. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta

= Młodszy medyk: [0/5] ~
[ Młody uzdrowiciel, który stawia pierwsze kroki w sztuce medycznej pod czujnym okiem doświadczonego mentora. Uczy się poprzez obserwację i praktykę: dobierania ziół, opatrywania ran, leczenia złamań i reagowania na nagłe przypadki. Po przebyciu próbnego okresu i zdobyciu zaufania kadry, awansuje do rangi pełnoprawnego medyka Watahy Dailoran. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Uczeń Medyka: [0/2] ~
[ Młody osobnik, który ukończył wstępną edukację i rozpoczyna praktyki u starszego medyka. Przyswaja wiedzę przez obserwację, pomaga w prostych zabiegach, a jego zadaniem jest poznanie tajników leczenia w realnych, niekiedy dramatycznych warunkach. To jeden z najważniejszych etapów na drodze do zostania medykiem. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Szczeniak | Rekrut

= Zielarz: [1/5] ~ Lovie (NPC)
[ Znawca roślin i ich właściwości leczniczych, który przyrządza lekarstwa zgodnie z dawnymi recepturami. Zielarz hoduje i pielęgnuje własny ogród botaniczny, w którym wzrastają składniki niezbędne do przetrwania watahy. Dzięki jego pracy medycy mają dostęp do świeżych ziół, a chorzy – szansę na powrót do zdrowia. Cichy bohater, którego wiedza może uratować wielu. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta

= Młodszy zielarz: [1/4] ~ Biały
[ Adept zielarskiej sztuki, który pod czujnym okiem starszego specjalisty uczy się rozpoznawania roślin, tworzenia wywarów i prowadzenia ogrodu. Asystuje przy zbiorach, segregacji i przygotowywaniu lekarstw. Z czasem, jeśli wykaże się cierpliwością i skrupulatnością, zostanie pełnoprawnym zielarzem – jednym z filarów kadry medycznej. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Pielęgniarz/arka: [0/5] ~
[ Członek zespołu medycznego odpowiedzialny za opiekę nad chorymi i rannymi. To on/ona zmienia opatrunki, podaje lekarstwa i czuwa przy legowiskach pacjentów. Niekiedy asystuje przy skomplikowanych zabiegach, służąc jako prawa łapa medyka. Nie mniej ważny od chirurga – to właśnie jego obecność daje poczucie bezpieczeństwa rannym. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta

= Ratownik medyczny: [1/5] ~ Tegaja
[ Mobilny uzdrowiciel, który wyrusza na wezwanie, by dotrzeć do rannych na miejscu zdarzenia – w głębi lasów, przy granicach czy poza terytorium watahy. Musi być szybki, zwinny i znać podstawy medycyny, by ratować życie w terenie. Kandydaci ze skrzydłami są szczególnie cenieni, ponieważ mogą dotrzeć tam, gdzie łapy nie wystarczą. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Kondycja + Spryt
Wymagana ranga: Delta

= Młodszy ratownik medyczny: [0/10] ~
[ Uczeń terenowego leczenia, który u boku starszego ratownika uczy się reagowania na nagłe wypadki, oceny stanu poszkodowanego i udzielania pierwszej pomocy. To rola wymagająca odwagi i refleksu – bo działa tam, gdzie inni nie mają odwagi podejść. Po przebyciu okresu próbnego staje się pełnoprawnym ratownikiem watahy. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + kondycja
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Psycholog: [0/5] ~
[ Strażnik duszy i emocji, który zna naturę psowatych tak dobrze, jak medyk zna ich ciała. Psycholog nie leczy ran pazurem, lecz słowem. Pomaga tym, którzy zmagają się z ciężarem traumy, samotności, utraty czy wewnętrznego chaosu. Jego siła to empatia, cierpliwość i zdolność słuchania – a każde jego spotkanie z pacjentem może być przełomowe. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta

~ STANOWISKA ŁOWIECKIE ~
--------------------------

= Łowca: [0/10] ~
[ Doświadczony tropiciel, którego zmysły stanowią jego największy oręż. Doskonale wyczuwa zmiany w powietrzu, odczytuje ukryte ślady łap i potrafi zidentyfikować zdobycz po jednym źdźble trawy. Łowca to nie tylko dostawca pożywienia — to również stróż porządku, który ściga zbiegów, zbrodniarzy i tych, którzy porzucili watahę. Działa w cieniu, cicho jak wiatr, z niebywałą precyzją przekazując informacje o zwierzynie lub poszukiwanych zabójcom i wojownikom. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Siła + Kondycja
Wymagana ranga: Delta

= Młodszy łowca: [4/10] ~ Calem, Miguel, Cassalouba, Silvan
[ Adept tropicielstwa, który zdobywa praktyczne doświadczenie u boku doświadczonego łowcy. Uczy się interpretować znaki pozostawione przez zwierzynę, oceniać kierunek wiatru i poruszać się bezszelestnie przez knieje. To jeszcze nie mistrz, ale już nie nowicjusz – jego zadaniem jest wspierać mentora w codziennych obowiązkach, uczyć się cierpliwości i opanowania. Po zakończeniu okresu próbnego zyskuje pełne prawo do tytułu łowcy. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Siła + Kondycja
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Uczeń Łowcy: [0/2] ~
[ Młody członek watahy, który dopiero stawia swoje pierwsze kroki na ścieżce tropiciela. Jego obowiązki są proste – obserwować, zadawać pytania i ćwiczyć instynkt. U boku starszego łowcy uczy się rozróżniać ślady zwierząt, oceniać teren i rozpoznawać warunki polowania. Choć jego działania są ograniczone, to właśnie ten etap kształtuje przyszłego łowcę – czujnego, lojalnego i nieustępliwego. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Szczeniak

~ STANOWISKA MAGICZNE ~
--------------------------

= Szaman: [0/1] ~
[ Duchowy przewodnik, którego dusza balansuje pomiędzy światem żywych a cienistym królestwem umarłych. Obdarzony darem od Sol, potrafi nawiązać kontakt z zabłąkanymi duszami i wspomóc ich przejście ku wiecznemu spoczynkowi. W czasach, gdy mroczne moce budzą się na nowo, to właśnie szaman odprawia rytuały ochronne, oczyszcza miejsca skalane przez Lost, a także wzmacnia duchową barierę watahy. Ich obecność to nie tylko magia – to także sacrum. ]
Wymagane statystyki: Wysoka Magia + Wysoka Inteligencja + Spryt
Wymagana ranga: Gamma

= Mag: [0/1] ~
[ Uczony i praktyk magii, który ukończył swoją edukację i zyskał prawo do tytułu. Rola maga zależy od jego specjalizacji: ci zorientowani na medycynę wspierają uzdrowieniem, łagodząc cierpienie i spowalniając choroby. Ci z talentem bojowym służą na froncie, u boku Alfy, chroniąc watahę barierami lub zadając magiczne ciosy. Bez względu na drogę, każdy mag musi doskonalić swoją kontrolę nad energią, rozwijać intelekt i gromadzić wiedzę, by ich moc nie obróciła się przeciwko nim samym. ]
Wymagane statystyki: Wysoka Magia + Inteligencja + Spryt
Wymagana ranga: Delta

= Młodszy Mag: [2/5] ~ Wichna, Asenath
[ Adept magii, który postawił już pierwsze kroki na ścieżce magicznej wiedzy, ale dopiero uczy się panować nad energią. Jego moce są jeszcze niestabilne, a umiejętności w fazie formowania. Pracuje pod nadzorem starszego maga – to on kieruje nauką, pokazuje jak bezpiecznie rzucać zaklęcia i rozpoznawać wpływy magiczne w otoczeniu. Młodszy mag może specjalizować się w dziedzinie bojowej, leczniczej lub duchowej – a przyszłość pokaże, w którą stronę poprowadzi go dar otrzymany od Sol. ]
Wymagane statystyki: Magia + Inteligencja + Spryt
Wymagana ranga: Albadio

~ STANOWISKA OCHRONY WATAHY ~
--------------------------

= Czujka dzienna: [0/5] ~
[ To postać, której zadaniem jest pilnowanie porządku na terenach watahy, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidować występujące zagrożenie. Jednostka obronna patroluje okolice w dzień powinien znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce kontynentu. Członek patrolu powinien się rozwijać pod względem siły oraz wytrzymałości. W trakcie pokoju, czujkę dzienną wspierają też wojownicy. ]
Wymagane statystyki: Siła + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Delta

= Czujka nocna: [0/5] ~
[ To postać, której zadaniem jest pilnowanie porządku na terenach watahy/stada, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidowanie występujące zagrożenie. Jednostka obronna patrolująca okolice w nocy, powinna znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce watahy. Poza znajomością terytorialną, członek nocnej straży powinien mieć dobry wzrok i sprawne zmysły słuchu i powonienia. ]
Wymagane statystyki: Siła + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Delta

~ STANOWISKA NAUCZYCIELSKIE ~
--------------------------

= Mentor: [0/1] ~
[ Głowa całej kadry nauczycielskiej, strażnik wiedzy i opiekun przyszłych pokoleń. Mentor zarządza strukturą edukacyjną Watahy – planuje zajęcia, rozdziela obowiązki nauczycielom oraz organizuje wyprawy edukacyjne dla szczeniąt i uczniów. Jego inteligencja, mądrość i zdolności przywódcze stanowią fundament duchowego i intelektualnego rozwoju młodzieży. W czasach zagrożenia przejmuje rolę obrońcy Smoczego Zacisza – ostatniej bezpiecznej przystani dla szczeniąt, nauczycieli i opiekunów. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt | Mądrość + Charyzma
Wymagana ranga: Beta | Gamma

= Młodszy/a Nauczyciel/ka: [2/5] ~ Tuna, Tegaja
[ Osoba ucząca się fachu nauczyciela pod czujnym okiem bardziej doświadczonych członków kadry. W zależności od przyszłej specjalizacji – czy to medycyny, magii, zielarstwa czy sztuki walki – młodszy nauczyciel zdobywa praktyczne doświadczenie poprzez asystę przy lekcjach, pomoc w przygotowaniach i bezpośredni kontakt z uczniami. Po pomyślnym ukończeniu okresu próbnego, zostaje pełnoprawnym nauczycielem. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt | Mądrość + Charyzma
Wymagana ranga: Delta

= Nauczyciel/ka polowania: [0/5] ~
[ Mistrz tropienia, polowania i przekazywania wiedzy łowieckiej młodszym pokoleniom. Odpowiada za rozwój instynktu, cierpliwości i zmysłu orientacji u swoich uczniów. To on pokazuje, jak poruszać się bezszelestnie, kiedy zaatakować i jak współpracować w grupowym pościgu. Prowadzi młodych przez lasy i równiny, ucząc ich sztuki przetrwania. ]
Wymagane statystyki: Kondycja + Spryt | Mądrość + Zwinność
Wymagana ranga: Delta

= Nauczyciel/ka zielarstwa: [0/5] ~
[ Strażnik wiedzy o leczniczych roślinach, ich zbieraniu, suszeniu i przetwarzaniu w medykamenty. Taki nauczyciel przekazuje uczniom tajemnice natury – uczy ich rozpoznawania ziół, tworzenia wywarów i dbałości o ogród botaniczny watahy. Cierpliwość, dokładność i pasja do natury to jego najważniejsze cechy. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt | Mądrość + Charyzma | Siła woli
Wymagana ranga: Delta

= Nauczyciel/ka medycyny: [1/5] ~ Itami
[ Specjalista w dziedzinie medycyny, którego zadaniem jest wprowadzenie młodych adeptów w świat leczenia ran, opatrywania urazów oraz prowadzenia zabiegów. Dzieli się swoją wiedzą z przyszłymi medykami, tłumacząc tajniki anatomiczne, techniki operacyjne i znaczenie odpowiedzialności za życie drugiego stworzenia. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt | Mądrość + Charyzma | Siła wolić
Wymagana ranga: Delta

= Nauczyciel/ka zabójców: [0/5] ~
[ Mistrz cieni, którego zadaniem jest ukształtowanie bezlitosnych, precyzyjnych wojowników działających w ukryciu. Uczy nie tylko technik eliminacji, ale i samodyscypliny, chłodnej kalkulacji oraz sztuki znikania bez śladu. Przekazuje swoją wiedzę tylko tym, którzy wykazują potencjał, by operować na granicy światła i cienia. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt | Mądrość + Zwinność/Kondycja
Wymagana ranga: Delta

= Nauczyciel/ka szamanów/magów: [0/5] ~
[ Przewodnik duchowy i magiczny, który poświęca życie rozwijaniu potencjału nadprzyrodzonego u swoich uczniów. Wymaga od nich nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i zdolności do pracy z rytuałem, medytacją i mistyczną energią. To on kształtuje przyszłych szamanów oraz magów – zarówno tych uzdrawiających, jak i walczących u boku Alfy. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt | Mądrość + Wysoka magia
Wymagana ranga: Delta

~ STANOWISKA INNE | POZOSTAŁE ~
--------------------------

= Rekrut/ka: [3/5]~ Miraż, Midnight, Reiko
[ Nowo przybyły do Watahy, który jeszcze nie wybrał swojej ścieżki. Rekrut obserwuje, słucha, uczy się i powoli odkrywa, w jakim kierunku pragnie się rozwijać. To moment w życiu wilka, gdy wszystko stoi przed nim otworem – może pójść drogą wojownika, maga, opiekuna czy handlowca. Czas wyboru jeszcze nadejdzie. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Wieszcz/ka: [0/5] ~
[ Osobnik odbywający karę lub pełniący służbę z własnej woli. Odpowiada za porządek, przygotowywanie posiłków, utrzymanie czystości w komnatach oraz pomoc w codziennych obowiązkach swojego pana lub pani. W przypadku skazańców – służba jest obowiązkowa. Dla innych – może stanowić akt lojalności lub drogę do zrehabilitowania imienia. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Służący/a: [0/5] ~
[ Obdarzony darem wglądu w przyszłość. Wieszcz patrzy w płomienie, rozrzuca kości, bada znaki i sny – przekazując wieści o tym, co dopiero nadejdzie. Przewiduje zwycięstwa i porażki, klątwy i błogosławieństwa. Często tajemniczy, niepokojący, owiany aurą mistycyzmu. Zawsze słucha się go uważnie – bo nie wiadomo, kiedy przepowie koniec. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Ogrodnik/czka: [1/5] ~ Korlen (NPC)
[ Znawca roślin, który z pasją pielęgnuje zieleń – od delikatnych kwiatów po potężne drzewa. Dba o ogrody należące do watahy lub prowadzi własne zielone enklawy. Oprócz zamiłowania do natury, posiada wiedzę praktyczną – potrafi uprawiać zioła, warzywa i rośliny lecznicze, a także handlować ich plonami. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Farmer/ka: [0/5] ~
[ „Sól tej ziemi, która nas karmi.” Farmerzy zajmują się uprawą roli, zbieraniem plonów i dostarczaniem żywności mieszkańcom Dailoran. To oni w pocie czoła pracują, by zapełnić spiżarnie, karmiąc zarówno wojowników, jak i dzieci. Choć rzadko stają na pierwszej linii, bez nich Wataha by nie przetrwała. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Kupiec: [1/5] ~ Dante Eziosso
[ Wędrowny sprzedawca, który zna wartość każdej rzeczy – i potrafi z niej zrobić złoto. Kupiec podróżuje od wioski do wioski, od watahy do miasta, zaopatrując mieszkańców w towary pierwszej potrzeby lub luksusowe dobra. Specjalizacja ma znaczenie – jedni sprzedają futra, inni ceramikę, biżuterię czy tkaniny. Dobry kupiec zna nie tylko towar, ale i duszę klienta. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Bibliotekarz/rka: [1/2] ~ Dante Eziosso, Kaberu
[ Strażnik wiedzy minionych pokoleń. Bibliotekarz opiekuje się zbiorami ksiąg, zwojów i reliktów, katalogując, konserwując i udostępniając je tym, którzy szukają odpowiedzi. Potrafi doradzić, czego szukać i gdzie. Czuwa nad ciszą i szacunkiem wśród regałów pamięci przodków. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Handlarz/rka: [0/4] ~
[ Miejski sprzedawca – stacjonarny lub wędrowny – który oferuje swoje towary w wyznaczonych miejscach lub podczas targów i uroczystości. Każdy handlarz ma własną specjalność: jedni sprzedają przyprawy, inni amulety, broń, a jeszcze inni trunki lub tekstylia. Zna się na targowaniu, czytaniu ludzi i okazjach nie do przegapienia. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Górnik: [0/2] ~
[ Twardy, zahartowany przez mrok korytarzy pracownik podziemi. Górnik zna się na wydobywaniu rzadkich surowców – od żelaza po magiczne Nefery. Porusza się pewnie w ciasnych, zdradliwych jaskiniach. Często posługuje się magią ziemi i brylantu, by rozbijać skały i odnajdywać to, co ukryte głęboko pod powierzchnią. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Albadio

= Karczmarz: [0/2] ~
[ Gospodarz domowego ogniska dla każdego podróżnika. Karczmarz gotuje, podaje jadło, serwuje napitki i udziela noclegu. Jego przybytek to miejsce, gdzie zbierają się wieści, plotki i tajemnice. Dobry karczmarz zna każdego klienta, potrafi rozwiązać spór i uciszyć awanturę jednym spojrzeniem. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: Delta

= Pan/i do towarzystwa: [2/3] ~ Dante Eziosso, Dolly
[ Osobnik o wyrafinowanych manierach i elastycznym podejściu do życzeń klienta. Towarzyszy przy uroczystościach, dotrzymuje towarzystwa podczas podróży, czasem flirtuje, czasem słucha. Sztuka umilania czasu przybiera wiele form – od rozmowy, przez taniec, po obecność na wystawnych przyjęciach. W ich towarzystwie chwile stają się lżejsze. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: ----

= Emeryt: [0/∞] ~
[ Postać, która zasłużenie przechodzi na odpoczynek po latach służby. Emeryt nie bierze już czynnego udziału w życiu Watahy, ale wciąż może dzielić się mądrością, wspierać młodych radą lub opowieściami. Społeczeństwo otacza go opieką i wdzięcznością – jego czyny nigdy nie zostaną zapomniane. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: ----

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz