Nowa zakładka "Kącik Zadań" dla lubiących wyzwania pojawiła się w Off-top! | Zmiana pory roku. Lato zbliża się wielkimi krokami. | ADMINISTACJA PROSI W MIARĘ MOŻLIWOŚCI O PRZYŚPIESZENIU AKCJI WĄTKÓW DO OBECNEJ PORY ROKU LUB DODANIE DO OPOWIADAŃ INFORMACJI, W JAKIM CZASIE DZIEJE SIĘ AKCJA WĄTKU | THE KINGDOM OF BLOOD zaprasza do siebie! | Miła atmosfera, kochani członkowie. | Poszukujemy nowych członków! | Chętnie zawieramy sojusze! Wystarczy zostawić komentarz w zakładce: Współpraca | Jeśli masz ochotę popisać, nie krępuj się! | Zapraszamy na Discroda, gdzie jest nas dużo więcej! | Nie musisz dołączać do bloga, wystarczy nam Twoja obecność na serwerze!

Hierarchia

Każdy nowy członek bloga rozpoczyna rozgrywkę od rangi Albadio, a w związku z tym ma do dyspozycji podstawowe stanowiska jak na przykład Młodszy Wojownik. Zostało to wprowadzone z myślą, aby nowa postać została zapoznana ze swoim stanowiskiem i się w nim rozwijała, aż do uzyskania [ 5 ] poziomu.
Do tego momentu przy wykonywaniu pracy zawsze towarzyszyć mu będzie Delta [NPC] o tym samej specjalizacji. Po tym czasie w pełni zaakceptowany przez społeczeństwo watahy zdobywa on pełnoprawne stanowisko, które będzie mógł wykonywać samodzielnie, a tym samym możliwość wyspecjalizowania się w danej umiejętności dodatkowej.
~ STANOWISKA OFICERSKIE ~
Kapitan Wojowników:  [1/1] ~ Salem
To wyższy oficer, który obejmuje dowództwo nad jednostką podstawową, złożoną głównie z wojowników. Postać ta musi dysponować nieprzeciętną wiedzą taktyczną, aby osiągnąć zamierzony cel przy najmniejszej stracie w szeregach wojska. ] 
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + siła + spryt + charyzma 
Wymagana ranga: Alfa | Beta
Wymagany poziom: 8

Kapitan  Łowców[0/1] ~
Główny łowczy, który przeprowadza akcję łowiecką w logiczny sposób tak, aby wynik polowania był efektywny. Nie zadaje zbyt dużych obrażeń ani nie jest też wytrzymały, jednak w zamian potrafi się skradać i zastawiać specjalne sidła, które zadają obrażenia. Zatrzymują wroga i zwiększają podatność na ostrzał.  ] 
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + spryt +kondycja+ charyzma 
Wymagana ranga: Alfa | Beta
Wymagany poziom: 8

= Egzekutor:  [0/1] ~
[ Prawa łapa Alfy, główny zastępca i kat w jednym. Jego zadaniem jest wykonywanie rozkazów przywódcy, przekazywanie informacji i wyznaczanie zabójców do danego zlecenia. On sam również może uczestniczyć w misji i wydawać rozkazy, by zwiększyć szanse na powodzenie misji. Pełni także rolę seryjnego mordercy. ] 
Wymagane statystyki: Wysoka siła + kondycja + spryt+ zręczność + charyzma 
Wymagana ranga: Beta 
Wymagany poziom: 8

Główny Medyk:  [0/1] ~ 
[To osobnik, który odpowiada za całą kadrę medyczną. Jego obowiązkiem jest wyznaczanie opieki nad pacjentami, a także dba o wykształcenie przyszłych medyków. To osoba, która winna być rozwinięta pod względem intelektualnym i magicznym, bowiem bierze też udział w skomplikowanych operacjach medycznych.]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Magia + Spryt + Charyzma 
Wymagana ranga: Beta | Gamma
Wymagany poziom: 8
~ STANOWISKA BOJOWE ~
Wojownik: [2/10] ~ Atrehu, Naharys
[Jednostka militarna, która rozwija się pod względem bojowym i przygotowywana jest do ewentualnego konfliktu zbrojnego. W trakcie pokoju dbają o porządek i bezpieczeństwo na terenie watahy. ]
Wymagane statystyki: Siła + Kondycja + Zręczność
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom:
5

= Młodszy wojownik: [1/10] ~ Ozyrys
[Jednostka z frakcji militarnej, która rozpoczyna swoje pierwsze kroki na drodze bojowej. Młodsi wojownicy spędzają swój czas na poznawaniu terenów watahy i wdrażaniu się w przyszłe obowiązki. Przez pierwsze chwile swego życia w watasze, czuwa nad nimi wykwalifikowany wojownik. Jest to podstawowe stanowisko dla początkujących członków watahy.]
Wymagane statystyki: Siła + Kondycja + Zręczność
Wymagana ranga: Albadio (szczeniak), Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Zwiadowca: [0/10] ~ 
Członek oddziału, który zdobywa informacje na temat wrogiej armii, a także przeprowadza zwiad na polu bitwy, aby zdobyć wiedzę aktualnego położenia i sytuacji wrogów. Współpracuje z czujkami, lecz w przeciwieństwie do nich, pilnuje głównie granicy, a także terenów wolnej strefy. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Kondycja 
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Młodszy zwiadowca: [1/10] ~ Tuna
[Członek oddziału, który pod czujnym okiem doświadczonego zwiadowcy, wykształca się i udoskonala w dziedzinie zwiadu. Jego głównym zadaniem jest obserwacja, nasłuchiwanie i zapamiętywanie ulozenia terenu. Z racji, że to stanowisko opiera się na pracy w terenie, ciągle towarzyszy swojemu opiekunowi i gdy zajdzie taka potrzeba, służy mu asystą.]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Kondycja 
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Powietrzny zwiadowca: [0/4] ~
[To postać, która wypatruje zagrożenie z powietrza, a więc kandydat do tego stanowiska winien mieć skrzydła. Dobry wzrok i mocna kondycja to atuty, jakie bierze się pod uwagę w pierwszej kolejności, bowiem wprawny zwiadowca powinien dostrzegać wszelkie szczegóły z góry, a także jak najdłużej utrzymać się w powietrzu. ] 
Wymagane statystyki: Wysoka Zręczność + Kondycja + Spryt
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom:
5

= Młodszy powietrzny zwiadowca: [0/10] ~
[ To postać, która przez przez pewien czas, pod czujnym okiem doświadczonego członka powietrznego zwiadu, rozwija swoje umiejętności mogące przydać się w przyszłej jego karierze.  W między czasie uczy się lotnych manewrów, by sprawdzić i poprawić ich umiejętności. Po upływie okresu wstępnego szkolenia, ma szansę na awans pełnoprawnego członka powietrznego zwiadu.]
Wymagane statystyki: Wysoka Zręczność + Kondycja + Spryt
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

= Szpieg: [0/4] ~
[Członek oddziału, który wkracza na wrogie terytorium pod różnymi przykrywkami, a celem jego jest zdobycie wszelkich tajnych informacji i planów napastnika. Postać ta musi wykazywać się niebywałym sprytem, bowiem jego zadaniem jest działanie w otoczeniu wroga i musi korzystać ze wszystkich dostępnych i - jeśli będzie trzeba - niedozwolonych środków, aby utrzymać incognito. O przebiegu dalszej kariery szpiega decyduje też wysoka kondycja i zwinność, gdyż w przypadku zdemaskowania, konieczna jest natychmiastowa ucieczka z terytorium wroga. ]
Wymagane statystyki: Wysoki spryt + Kondycja  + Siła
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Najemnik: [1/10] ~ Drago Ergo
[ To postać działająca głównie w mieście Varona, gdzie można skorzystać z jego usług za określoną zapłatę. Wykonuje zlecenia z tablicy, ale pełni także funkcję "żołnierza do wynajęcia", kiedy w trakcie wojny wymagane jest dodatkowe wsparcie. Najemnicy pełnią różne funkcje - jeśli bohater kształtował się na drodze medycznej, jest więc on medykiem do wynajęcia. Jeśli jednak ukształtował się pod względem bojowym, w trakcie panującego konfliktu, Alfa może wynająć go jako dodatkową ochronę bądź zabójcę na zlecenie.]
Wymagane statystyki: Spryt+ Siła +Kondycja
Wymagana ranga: Delta, Albadio
Wymagany level: >1
~ STANOWISKA MEDYCZNE ~
Medyk:  [0/5] ~
[To członek kadry medycznej, który odpowiedzialny jest za zdrowie i prawidłowy przebieg leczenia. Dobiera odpowiednie leki do danej dolegliwości, przeprowadza operacje, a także prowadzi rehabilitację. Medyk musi dysponować silnym i zdrowym umysłem, bowiem w jego łapach spoczywa życie pacjenta, a przez najmniejszy błąd może zapłacić najwyższą cenę. ]   
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta

Młodszy medyk: [1/5] ~ Amber, Amaru
[To osoba, która stawia swe pierwsze kroki w Watasze jako medyk. W towarzystwie doświadczonego medyka nabiera ona wprawy i wiedzy z dziedziny medycyny, poznaje sposoby leczenia. Po spełnieniu okresu próbnego [1 - 4 poziomu] staje się ona pełnoprawnym medykiem Watahy Dailoran]
Wymagana ranga: Albadio
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia
Wymagany poziom: 1 - 4

 = Uczeń Medyka:  [0/2] ~
[  To osoba, która ukończył edukację i jego zadaniem jest zdobywanie doświadczenia i wiedzy praktycznej przy doświadczonym medyku. ]
Wymagana ranga: Szczeniak
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia

Zielarz:  [1/5] ~ Lovie
[ To osobnik, który wykorzystuje swą wiedzę o roślinach i ich leczniczych właściwościach do tworzenia lekarstw, wedle ściśle ustalonej receptury. Prowadzi także własny ogród botaniczny, w którym hoduje i rozmnaża różne gatunki ziół.]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta

= Młodszy zielarz: [2/4] ~ Amaru, Amber
[ To postać, która stawiając swoje pierwsze kroki, wykorzystuje swą wiedzę o roślinach i ich leczniczych właściwościach, często asystuje przy doświadczonym zielarzu, który ten zaś dba o jej prawidłową naukę. Po upływie okresu próbnego, ów postać staje się pełnoprawnym zielarzem. ]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

Pielęgniarz/arka:  [0/5] ~
[Osoba, należąca do kadry medycznej, która wedle poleceń Medyka bądź Głównego Medyka, opiekuje się chorymi i rannymi. Do ich codziennych obowiązków należą zwyczajne, rutynowe czynności medyczne, jak podawanie lekarstw, zmiany opatrunków, aczkolwiek bywa też i tak, że asystują w poważnych operacjach.]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Magia + Spryt
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Ratownik medyczny: [0/5] ~
[ To postać działająca poza obrębem lecznicy i działająca na wezwanie, gdy na terenie watahy, bądź poza nią, znajduje się ktoś, kto potrzebuje pomocy medycznej. Ratownik winien być sprawny fizycznie, by móc na czas dotrzeć do poszkodowanego, jak i znać się na podstawach medycznych. Mile widziany jest kandydat posiadający skrzydła, bowiem to ułatwiłoby mu dostanie się do poszkodowanego w trudnych miejscach.]
Wymagane statystyki: Inteligencja + Kondycja + Spryt
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Młodszy ratownik medyczny: [1/10] ~ Tegaja
To osoba, która stawia swe pierwsze kroki w Watasze jako ratownik. W towarzystwie doświadczonego ratownika medycznego nabiera ona wprawy i wiedzy z dziedziny podstaw medycyny, poznaje sposoby udzielania pomocy i opieki nad pacjentem. Po spełnieniu okresu próbnego [1 - 4 poziomu] staje się ona pełnoprawnym ratownikiem medycznym Watahy Dailoran
Wymagane statystyki: Inteligencja + Kondycja + Spryt
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 5

= Psycholog: [0/5] ~
[To osoba, która poświęciła swoje życie na nauce poznawania psychicznej strony psowatych, zna ich naturę i za wszelką cenę stara się wspomóc, doradzić bądź wskazać drogę osobie, cierpiącej na daną psychiczną dolegliwość. Psycholog to nie tylko mędrzec, ale to także ktoś, kto musi wykazywać się niebywałą cierpliwością do swoich pacjentów, obserwować go z każdej strony i pomóc mu wyciągać wnioski ze swoich cierpień. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

~ STANOWISKA ŁOWIECKIE ~
Łowca:  [0/10] ~ 
[Osoba, zajmująca pozycję wprawnego łowcy, powinna dysponować wyostrzonymi zmysłami wzroku, słuchu i węchu, bowiem one stanowią kluczem do owocnych gonów. Zadaniem łowczego jest tropienie śladów potencjalnej zwierzyny, dostarczanie informacji o ich pobycie zabójcom. Poza polowaniem, bierze też czynny udział w tropieniu poszukiwanych zbrodniarzy i skazańców, którzy zdołali uniknąć kary.]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Siła + Kondycja
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

= Młodszy łowca: [2/10] ~ Calem, Miguel, Silvan
[ Osoba zajmująca to stanowisko staje się początkowym łowcą, która zdobywa doświadczenie i zyskuje wprawy przy doświadczonym łowczym, a przy okazji asystuje mu i wspomaga go w łowach. Po po pomyślnym upływie okresu próbnego, owa osoba staje się pełnoprawnym łowcą.]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Siła + Kondycja
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4


 = Uczeń Łowcy:  [0/2] ~
[ To osoba, która stawia swe pierwsze kroki na drodze łowczego. W tym celu praktykuje u doświadczonego łowcy, który w praktyczny sposób stara się przekazać mu wiedzę. ]
Wymagane statystyki: Spryt + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Szczeniak
~ STANOWISKA MAGICZNE ~
Szaman: [0/1] ~
[ Szaman to pośrednik, między światem żywych a krainą umarłych. Obdarowany talentem szaman jest w stanie skontaktować się z duszą zmarłej istoty, która błądzi po świecie, szukając wybawienia. W świecie, gdzie Lost budzi się do życia, wprawiony szaman winien umieć wpływać na mroczne moce, a swą moc czerpać z rytuałów, jakie odprawia dla naszej Sol. Szamani to osoby prawie wyjątkowe, obdarowane darem od bogini. 
Wymagane statystyki: Wysoka Magia + Wysoka Inteligencja + Spryt 
Wymagana ranga: Gamma
Wymagany poziom: 8

Mag: [0/1] ~
[ To osobnik który ukończył edukację i otrzymał tytuł maga. Mag w zależności od kwalifikacji pełni różne role. Gdy mag jest szkolony pod względem medycznym, swoją magią może uzdrawiać rannych wojowników, bądź spowolnić cykle rozwojowe choroby. Jeśli mag jest szkolony pod względem bojowym, często trzyma się Alfy i pełni rolę defensywną (obronną) na polu bitwy. Doświadczony mag powinien się rozwijać pod względem wiedzy magicznej oraz ogólnej i inteligencji. ]
Wymagane statystyki: Wysoka Magia + Inteligencja + Spryt
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5

= Młodszy Mag: [2/5] ~ Indiana, Black Rose
Wymagane statystyki: Magia + Inteligencja + Spryt
Wymagana ranga: Albadio
Wymagany poziom: 1 - 4

~ STANOWISKA OCHRONY WATAHY ~
Czujka dzienna: [0/5] ~
[ To postać, której zadaniem jest pilnowanie porządku na terenach watahy, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidować występujące zagrożenie. Jednostka obronna patroluje okolice w dzień powinien znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce kontynentu. Członek patrolu powinien się rozwijać pod względem siły oraz wytrzymałości. W trakcie pokoju, czujkę dzienną wspierają też wojownicy. ]
Wymagane statystyki: Siła + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5

Czujka nocna: [0/5] ~
[ To postać, której zadaniem jest pilnowanie porządku na terenach watahy/stada, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidowanie występujące zagrożenie. Jednostka obronna patrolująca okolice w nocy, powinna znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce watahy. Poza znajomością terytorialną, członek nocnej straży powinien mieć dobry wzrok i sprawne zmysły słuchu i powonienia. ]
Wymagane statystyki: Siła + Zręczność + Kondycja
Wymagana ranga: Delta
Wymagany poziom: 5

~ STANOWISKA NAUCZYCIELSKIE ~
Mentor: [0/1] ~
[ Głowa uczelni, odpowiada za edukację młodszego pokolenia. Jako główny przedstawiciel kadry nauczycielskiej powinien mieć dobrze rozwiniętą inteligencję oraz wiedzę ogólną, aby i on mógł ją przekazać przyszłym pokoleniom na dany temat. Kieruje innymi nauczycielami, ustala im grafik prowadzonych lekcji oraz organizuje wycieczki edukacyjne. W czasie wojny pełni również funkcję obrońcy Smoczego Zacisza. Dba o bezpieczeństwo szczeniąt i nauczycieli. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt | Mądrość + Charyzma
Wymagana ranga:  Beta | Gamma

= Młodszy/a Nauczyciel/ka: [3/5] ~ Tuna, Indiana, Tegaja
[ To postać zdobywająca doświadczenie w pracy ze szczeniętami, w zależności od tego, z jakiej dziedziny w przyszłości będzie nauczać nowe pokolenie watahy. Od tej pory jedynie asystuje i wspomaga doświadczonego nauczyciela w swojej pracy. Po ukończeniu okresu próbnego, ów powstać staje się pełnoprawnym nauczycielem. ]
Wymagana ranga: Albadio

 = Nauczyciel/ka polowania: [0/5] ~ 
[ Osobnik który ma za zadanie zadbać o edukację swoich uczniów w dziedzinie polowania. ]
Wymagane statystyki: Wysoka Inteligencja + Spryt + Zwinność
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5

 = Nauczyciel/ka zielarstwa: [0/5] ~
[ Osobnik który ma za zadanie zadbać o edukację swoich uczniów w dziedzinie zielarstwa. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Magia + Spryt
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5

Nauczyciel/ka medycyny: [1/5] ~ Itami
[ Osobnik który ma za zadanie zadbać o edukację swoich uczniów w dziedzinie medyków. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Spryt + Magia
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5

Nauczyciel/ka zabójców: [0/5] ~
[ Osobnik, który ma za zadanie zadbać o edukację swoich uczniów w dziedzinie efektownego zabijania.]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Wysoki spryt + Zwinność + Kondycja
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5

= Nauczyciel/ka szamanów/magów: [0/5] ~ 
[ Osobnik, który ma za zadanie zadbać o edukację swoich uczniów w dziedzinie Magii. Nauczyciel ten poza rozwojem intelektualnym i wiedzą ogólną, potrzebna mu będzie wiedza magiczna. ]
Wymagane statystyki: Wysoka inteligencja + Wysoka magia + Spryt
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5
~ STANOWISKA INNE | POZOSTAŁE ~

= Rekrut/ka: [3/5]~ Filonoe, Miraż, Amnis
[ To osoba, która nowo wstąpiła w szeregi watahy, lecz nie zdecydowała się jeszcze, jakie mogłaby objąć stanowisko.]
Wymagane statystyki:------ 
Wymagana ranga: Albadio 
Wymagany poziom: 1 - 4 

= Służący/a: [0/5] ~
[To osobnik skazaniec, który odpracowuje swoje winy na dworze swego Alfy. Musi dbać o wszystko, co dzieje się w jego otoczeniu. Podawać jedzenie, czyścić jego sypialnie oraz dbać też częściowo o higienę. Służba ta jest obowiązkowa w przypadku skazańców, a dla reszty członków bloga zaś, czynem dobrowolnym. Można też przyjąć się na służbę do czyjegoś domu.] 
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: ----

= Wieszcz/ka: [0/5] ~
[To osobnik obdarzony zdolnością do przewidywania przyszłości na różnorakie, znane nam w tym świecie sposoby. Poprzez wpatrywanie się w płomienie, jest w stanie przewidzieć przebieg i losy bitew, które niebawem zostaną stoczone. Z rozsypanych kości przewiduje czyjąś nieszczęśliwą śmierć bądź też sprawi, że dostrzeże w czyjejś przyszłości sypiącą się fortunę, zwiastuje szczęście, bądź też tragedię.]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: ----

= Ogrodnik/czka: [1/5] ~ Korlen
[Osobnik, który ma wiedzę i doświadczenie w hodowaniu i pielęgnowaniu roślin różnorakiego zastosowania. Na co dzień najmuje się jako opiekun cudzych ogrodów bądź, jak kto woli, handluje wyhodowanymi roślinami.]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: ----

= Farmer/ka: [0/5] ~
["To sól, tej ziemi, która nas karmi" Ów sentencja jasno odnosi się do farmerów, którzy jak każdemu powszechnie wiadomo, dbają o zaspokajanie zapotrzebowania Dailoran na żywność, którą oni sami zbiorą w trakcie żniw.  ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: ----

= Kupiec: [0/5] ~ Dante Eziosso
[To osobnik, który musi wiązać się z tym, że jego profesja polega na byciu w ciągłym ruchu. Orientować się w ogólnie przyjętych gustach klientów i zaspokajać je w miarę możliwości. Tym właśnie zajmuje się kupiec. Zaspokaja mieszkańców w towary, na które jest największy popyt, lecz pamiętajmy o tym, że kupiec kupcowi nierówny. Dobry kupiec winiec wybrać branżę. Kupiec może zajmować się m.in handlem futer, wyrobami włókienniczymi, garncarskimi czy też przedmiotami codziennego użytku. ]
Wymagane statystyki: ----
Wymagana ranga: ----

= Bibliotekarz/rka: [1/2] ~ Dante Eziosso
[ To postać dbająca i strzegąca wszelką wiedzę, którą zapisano w zwojach i księgach przez dawne pokolenie mędrców. Pilnuje, aby trafiane w cudze łapy księgi wracały w określonym terminie z powrotem do biblioteki, doradza w wyborze lektury w zależności, z kim ma do czynienia, a także dba o konserwację starych, rozpadających się dzieł.]
Wymagane statystyki: -------
Wymagana ranga: ----

= Handlarz/rka: [0/4] ~
[ To postać działająca głównie w mieście, gdzie za określoną cenę oferuje swoje towary okolicznym klientom. Bywa też tak, że z myślą o dobrym interesie, handlarz przemierza rozsiane po kontynencie watahy wraz ze swoim towarem. Handlarz handlarzowi nierówny, bowiem każdy ma do zaoferowania coś innego. ]
Wymagane statystki: ------
Wymagana ranga: ----

= Górnik: [0/2] ~
[ To postać przyzwyczajona do niebezpiecznego, górskiego życia. Przemierza niezliczone korytarze, głęboko w trzewiach gór, w poszukiwaniu drogocennych i rzadkich minerałów, w tym światłodajnych Neferów. Do tego stanowiska wymaga się od postaci znajomości magii brylantu i ziemi, aby z łatwością wydobywać skryte w jaskiniach kryształy.]  
Wymagane statystki: ----
Wymagana ranga: ----

= Karczmarz: [0/2] ~
[ Osobnik zajmujący stanowisko za ladą i pełni funkcję gospodarza karczmy. Za określoną cenę serwuje klientom posiłki i wynajmuje pokoje podróżnym.]
Wymagane statystki: ------
Wymagana ranga: Delta
Wymagany level: 5

= Pan/i do towarzystwa: [1/3] ~ Dante Eziosso
[ Tutaj wcielamy się w postać lekkich obyczajów (pomysł Mooniś, polać jej! XD) która za określoną stawkę będzie towarzyszyć danej osobie, która ją wynajęła. W określony sposób umila chwile klientom,  bądź spędza z nimi czas w określony przez nich sposób m.in dotrzymuje towarzystwa przy uroczystościach i przyjęciach. ]
Wymagane statystki: ----
Wymagana ranga: ----

= Emeryt: [0/] ~
[ To postać, która po osiągnięciu dziesięciu lat, nie jest już zdolna do służby wobec watahy, dlatego odchodzi na zasłużony odpoczynek, w czasie gdy reszta społeczeństwa dba o jego dobro i bezpieczeństwo. ]
Wymagane statystki: ----
Wymagana ranga: ----

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz