Nowa zakładka "Kącik Zadań" dla lubiących wyzwania pojawiła się w Off-top! | Zmiana pory roku. Lato zbliża się wielkimi krokami. | ADMINISTACJA PROSI W MIARĘ MOŻLIWOŚCI O PRZYŚPIESZENIU AKCJI WĄTKÓW DO OBECNEJ PORY ROKU LUB DODANIE DO OPOWIADAŃ INFORMACJI, W JAKIM CZASIE DZIEJE SIĘ AKCJA WĄTKU | THE KINGDOM OF BLOOD zaprasza do siebie! | Miła atmosfera, kochani członkowie. | Poszukujemy nowych członków! | Chętnie zawieramy sojusze! Wystarczy zostawić komentarz w zakładce: Współpraca | Jeśli masz ochotę popisać, nie krępuj się! | Zapraszamy na Discroda, gdzie jest nas dużo więcej! | Nie musisz dołączać do bloga, wystarczy nam Twoja obecność na serwerze!

sobota, 20 maja 2023

“Problem nie jest problemem, problemem jest Twoje podejście do problemu.” ~ Jack Sparrow

Black Rose (NPC)
Rose, Blacky + spolszczone odpowiedniki

Płeć: Wadera | Wiek: 3 lata 9 miesięcy | Rasa: Wilk | 
Ranga: Albadio |  Profesja: Młodszy Mag (Spl. bojowa) | Poziom: 1 (0/3000 PD) | 

Kontakt: [DG] COOKIEALPAKA | [GMAIL] ALPAKACOOKIE@GMAIL.COM  | [DC] COOKIEALPAKAPL#1755 |  
Autor:  COOKIEALPAKA - ART NALEŻY DO WŁAŚCICIELA POSTACIA 

OSOBOWOŚĆ I ZAINTERESOWANIA
Rose jest pewną siebie wilczycą o wysokiej empatii i wrażliwości. Jednak jak to mówią, gdy masz miękkie serce, musisz mieć twarde cztery litery. I tak też jest, a przynajmniej z pozoru. Wadera jest inteligenta i kładzie nacisk, by myśleć do przodu, starając się przewidywać ruchy przeciwników, czy też ofiary. Rose to tak naprawdę wadera o duszy romantyka i marzyciela. Jest wysoce empatyczna i wrażliwa. Niestety nie raz współczucie, czy troska doprowadza ją do zawodu, gdyż inne wilki często i chętnie to wykorzystują. Czy cechy te nie pasują czasem do przyszłego medyka? Coś w tym może być, jednak wilczyca przerwała naukę na rzecz studiowania magii, do której podobno ma talent. Rose często chodzi zamyślona. Jest raczej mało rozmowna, chyba że ewidentnie z czymś się nie zgadza, bądź czuje się w danym temacie jak ryba w wodzie. À propos wody… wadera uwielbia wszystko, co z nią związane, a najbardziej to burze z obfitymi opadami. Ten elektryzujący zapach doskonale ją maskuje i odpręża, a wyładowania elektryczne rozświetlające ciemne niebo są sztuką dla jej oka. Nie zdziwcie się więc, że gdy nastanie to gwałtowne załamanie pogodny, wadera ze stoickim spokojem będzie cieszyć się tym zjawiskiem, nie raz doszczętnie przemakając.
Znaki szczególne:
~ Błękitna krew;
Ciekawostki: 
~ Jej ulubiona pora roku to zima. Pomimo sporych utrudnień z kamuflażem w śniegu;
~ Jest uczulona na tulipany;
~ Uwielbia literaturę oraz podróże;
~ Ma słabość do charyzmatycznych basiorów;
~ Stara się pomagać innym i niesie pomoc jakimś 94% napotkanych psowatych. Niestety często żałuje tych decyzji;
~ Potrafi grać harfie oraz skrzypcach;
~ Jej zapach to mieszanina zapachów burzy oraz sosen;
~ Nigdy nie zabiła istoty inteligentnej/rozumnej (psowaty);
APARYCJA
Wzrost: 86 x 138 (94 cm bez ogona)  | Waga: 48 kg | Sylwetka: Szczupła, kobieca |
Rose w istocie to kruczoczarna wadera o ślepiach, błękitnych i intrygujących niczym lód z samego serca lodowca. Jej ciemne futro jest średniej długości i błyszczy się błękitnymi odcieniami. Jest to spowodowane z jej krwią i silnym potencjałem magicznym. Dodatkowo wydłuża się nieznacznie na głowie (tworząc grzywkę), piersiach oraz ogonie. Jest zawsze zadbane i puszyste oraz niezwykle miękkie, a ponadto w dotyku przypomina pajęczy jedwab. W sezonie zimowym wzbogacone jest dodatkowo w cieplutki podszerstek, który na wiosnę należy starannie wyczesać, aby zapobiec przegrzewaniu się organizmu. Rose zdaniem wielu jest bardzo atrakcyjna, o czym doskonale zdaje sobie sprawę. Za życia w watasze była najbardziej pożądaną wilczycą i to nie tylko ze względu na jej pochodzenie, a właśnie wygląd i sposób, w jaki ją prezentowano. Swoje oczy odziedziczyła po Ojcu, alfie jednej z Zachodnich watah. Natomiast resztę swego wręcz powalającego wyglądu zawdzięcza genom matki. W jej żyłach płynie w istocie błękitna krew. Dzieje się tak za sprawą pewnego genu stricte związanego z magią, w jej rodzinnych stronach. Ową cechę dziedziczą tylko pierworodni, a szansa na to, to niespełna 5%, jeśli żadne z rodziców nie wykazywało takiej cechy. Wskutek tego nietypowego zjawiska skóra wilczycy jest ciemniejsza, bardziej granatowo-czarna;
POWIĄZANIA
Partner/ka: Obecnie brak;
Potomstwo: Brak;
Powiązania: 
~ Orianne [matka] ~ Żona Alfy watahy Issa, jednej z wielu znajdujących się na zachodnie;
~ Shwarz [ojciec] ~ Alfa watahy Issa, znajdującej się na odległym zachodzie, mąż Orianny;
~ Ores [starszy brat] ~ Jedyne rodzeństwo wadery. Są bardzo ze sobą zżyci. Ma pierwszeństwo do władzy w watasze;
Historia: Rose urodziła się jako druga z miotu. W przeciwieństwie do swojego brata, którego futro było w kolorze mleka, jej sierść była kruczo-czarna. Rodzeństwo już od pierwszych chwil było jednak nierozłączne. Wszędzie musiało być razem. Wszystkiego musieli uczyć się wspólnie. Ores nie chciał przebywać bez Rose a Rose bez Oresa. Jako potomkowie Alf szkolili się więc w wielu aspektach i nie mieli zbytnio czasu na rozwijanie więzi z rówieśnikami. Nie przeszkadzało im to jednak, w końcu mieli siebie. Tuż po ukończeniu drugiego roku życia oboje byli gotowi, by w razie potrzeby przejąć władzę. Rose jednak nie interesowała okoliczna polityka. Chciała odkrywać daleki świat. Ores natomiast planował pozostać w rodzinnej watasze i jak to na następcę tronu przystało, zamierzał się temu całkowicie oddać. Miał nawet na oku pewną waderę, z której chciał uczynić swoją lunę. Rose, jak i ojciec rodzeństwa nie byli przekonani co do wybranki mlecznego. Jednak nie przeszkadzali młodym. Los chciał jednak, by Rose nakryła ową waderę na zdradzie. Z początku Ores nie chciał się pogodzić z gorzką prawdą. Pokłócił się z tego powodu z siostrą i powiedział słowa, których nikt nie chciałby usłyszeć, a już szczególnie od najbliższej Ci osoby. Mimo iż Ores niemalże od razu zaczął żałować swoich decyzji oraz zachowania, serce wadery bolało tak mocno, że nie pozwoliła bratu więcej się do siebie zbliżyć. Rose podjęła decyzję o opuszczeniu watahy. Już następnego dnia pożegnała rodziców, wyruszyła w świat ku i spełnieniu swoich marzeń o podróży, od której przez rok próbował odwieść ją brat. Tak oto Black Rose przemierzyła kontynent, aż trafiła do watahy Dailoran, gdzie to przez wzgląd na swoje pochodzenie i dobre kontakty między Alfami dostała ciepłą posadę maga oraz bezpieczne lokum. Mimo tęsknoty waderce żyje się tu całkiem dobrze i nie zamierza wracać w rodzinne strony, chyba że w ramach odwiedzin rodziców. Dalej żywi żal do brata, za gorzkie słowa, jakimi ją obdarował. Stwierdziła, że nie wybaczy mu, chyba że znów się spotkają; 
MAGIA
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Żywioł: Przestrzeń | Ciemność;
Zdolności:
~ Obecnie ~
Każda ze zdolności może trwać: 20 sekund. 10 sekund = 200m zasięgu żywiołu przestrzeni.
~ "I'm a Ghost" - Rose staje się przejrzysta (w pewnym stopniu) i niepodatna na wszelkie ataki fizyczne. Może w tym czasie przenikać przez przeszkody tak jak duch i dostać się np. do pomieszczenia obok. Istnieją jednak pewne ograniczenia fizyczne. Jeśli zabraknie jej sił na utrzymanie zdolności, a znajduje się np. w połowie w ścianie, to teleportuje się do najbliższej wolnej przestrzeni. Zależnie od % pokonanej wcześniej przeszkody. Jest to o tyle niebezpieczne zajście, że w razie każdorazowej takiej sytuacji grozi ona połamaniem tych kości, które w danym momencie znajdowałyby się np. w ścianie;
 ~ "Somewhere" - Zdolność pozwala teleportować się na niewielką odległość w promieniu odpowiadającym długości użytkowania z umiejętności. Są 2 sposoby określania miejsca docelowego:
= Doskonale znana, widziana wcześniej lub odkryta za pomocą żywiołu przestrzeń docelowa, znajdująca się w zasięgu mocy;
= Bez wcześniejszego przygotowania teleportacja na niewielki odcinek w zasięgu wzroku. + Można wykonać to w skoku/biegu nie tracąc na sile czy też prędkości swojego działania;
Uwagi:
= Ruch w trakcie teleportacji zwiększa ryzyko wylądowania (niewysoko) nad ziemią/przeszkodą. W wyniku czego może dojść do urazów.
= Miejsce docelowe musi zapewniać wystarczającą przestrzeń. To jest minim. 1m x 1m x 1m inaczej może dojść do obicia albo nawet złamań.
= Na chwilę obecną Rose nie potrafi się teleportować, pływając w wodzie. ~ Maksymalna odległość teleportacji nad gruntem to metr nad ziemią, ale tylko, gdy zachowana jest zasada przestrzeni minimalnej. tj. 2m x 1m x 1m.
~ "Kartograf" - Umiejętność pozwala wykryć strukturę i kształt wszystkiego dookoła w zasięgu mocy. Im dokładniejszy obraz, tym więcej energii się zużywa. Rose jest w stanie wykryć ruch choćby źdźbła trawy albo nawet trzepot skrzydeł motyla. Zdolność ta jest jednak używana głównie tylko w kilku przypadkach:
= Szukanie przeciwnika/zwierzyny/kompana.
= Poruszanie się w totalnej ciemności/w warunkach słabej widoczności.
= Szukanie przejść/schronienia/przeszkód.
Umiejętności dodatkowe: Nieodkryte;
UMIEJĘTNOŚCI
~ Łącznie: 600 pkt ~
Siła [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/300pkt)
Zręczność [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/300pkt)
Kondycja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/300pkt)
Inteligencja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (100/300pkt)
Spryt | Mądrość [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/300pkt)
Charyzma [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/300pkt)
Magia [Poziom 0/1]: ☆☆☆☆ (100/300pkt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz