Nowa zakładka "Kącik Zadań" dla lubiących wyzwania pojawiła się w Off-top! | Zmiana pory roku. Lato zbliża się wielkimi krokami. | ADMINISTACJA PROSI W MIARĘ MOŻLIWOŚCI O PRZYŚPIESZENIU AKCJI WĄTKÓW DO OBECNEJ PORY ROKU LUB DODANIE DO OPOWIADAŃ INFORMACJI, W JAKIM CZASIE DZIEJE SIĘ AKCJA WĄTKU | THE KINGDOM OF BLOOD zaprasza do siebie! | Miła atmosfera, kochani członkowie. | Poszukujemy nowych członków! | Chętnie zawieramy sojusze! Wystarczy zostawić komentarz w zakładce: Współpraca | Jeśli masz ochotę popisać, nie krępuj się! | Zapraszamy na Discroda, gdzie jest nas dużo więcej! | Nie musisz dołączać do bloga, wystarczy nam Twoja obecność na serwerze!

niedziela, 10 grudnia 2023

"Życie uczy nas, że im większe są nasze starania, tym większą ponosimy porażkę. Nie starajmy się ulepszać czegoś, co już i tak jest wystarczająco dobre"

Korlen (NPC) 
Kor

Płeć: Basior | Wiek: 3 lata | Rasa: Wilk | 
Ranga: Albadio |  Profesja: Ogrodnik| Poziom: 1 (0/3.000 PD) | 

KONTAKT: | [CZAT/WATTPAD] WOLFEXAN| [POCZTA] WOLFEXAN999@WP.PL |
Autor:  ART NALEŻY DO WŁAŚCICIELA POSTACIA

OSOBOWOŚĆ I ZAINTERESOWANIA
Korlen jak reszta jego pobratymców z watahy, nauczył się i wyrobił luzackie podejście do życia. Uczono go, że życie wypełnione troskami i ponurą rutyną jest pozbawione sensu i głębi. Bywa niezależnym samcem, który sam wytycza sobie zasady i trzyma się ich bez zbytecznej ścisłości. Jeśli chodzi o relacje damsko — męskie w życiu tego zakręconego basiora, to nie wyznacza sobie szczególnych granic wiekowych partnerki. Dla nieletnich wader potrafi być opiekuńczy, wciela się w rolę ojca. Nie traktuje poważnie nastolatek, które oglądają się za nim, bowiem wierzy z doświadczenia, że prędzej czy później zmienią do niego nastawienie, choć nie ukrywa, widzi w nich coś, co potrafi przyciągać, jak magnes. Jeśli chodzi o dorosłe i dojrzałe wadery, nie kryje wobec nich nabytego zawadiackiego charakteru, powiedziałbym nawet, że otwiera się przed nimi, jak księga, z której można wyczytać niemal wszystko. Dlaczego niemal? Głupotą by było obnażać się przed wszystkimi ze swych najgłębszych tajemnic. Obowiązki służbowe traktuje raczej z przymknięciem oka, nie jest pedantyczny ani nadgorliwy, bowiem przyjął w życiu zasadę, która mówi, że każdy na tym świecie pracuje na to, by funkcjonować, nie na odwrót. Ceni sobie zdobyte doświadczenie i wiedzę, której by nie posiadł, gdyby cały swój czas poświęcał tylko i wyłącznie pracy. Dlatego u większości w swym rodzinnym klanie wyrobił sobie opinię patentowanego lenia i obiboka, który większość czasu poświęca na rozmowy o głupotach. Nic bardziej mylnego. Korlen'a nie zadowolisz rozmową o byle czym, głupimi plotkami czy typowej gadce o pogodzie. Samiec ceni sobie rozmowy, z której potrafi coś wynieść. Która dostarczy mu cennych dla siebie informacji, które później przetwarza i wykorzystuje na swą korzyść — można by powiedzieć, że jest chodzącą skarbnicą informacji. Wolne chwile — a miewa je on dość często-lubi spędzać w towarzystwie wader niż innych basiorów. Powód jest prosty — nie interesują go zajęcia typowe dla samców. I też nie jest psem, który rozgląda się za każdym ponętnym pyszczkiem, pociągniętym grubym makijażem. Ceni sobie dosłownie charaktery, które potrafią przykuwać uwagę, bez względu na wiek czy orientację. Zainteresowanie płcią przeciwną, zwłaszcza jeśli jej przedstawicielki są dużo młodsze od niego, świadczy o jego wolnościowym światopoglądzie, przez co Korlen nie u każdego zyskał pozytywną opinię. Spotykał się już z krzywymi spojrzeniami i obraźliwymi plotkami na jego temat, ale jeśli ma być szczery, nie interesują go cudze słowa. Potrafi być przyjacielski, a także zamienić się w wiernego kochanka, któremu można powierzyć najszczersze sekrety i własne bezpieczeństwo. Jak każdy wilk, zakodowany ma w sobie pierwiastek dzikości — będzie kochał gorąco i bezgranicznie, a jeśli trzeba będzie — zabije, byleby obronić bliską jego sercu osobę. Nie ukrywa swej uczuciowej duszy — wobec przyjaciół zawsze bywa współczujący na ich krzywdę, otwarty na zwierzenia, a jeśli trzeba — zrobi, co w jego mocy, by wspomóc ciepłym słowem czy też poda łapę — ogólnie rzecz biorąc, lubi, gdy przyjaciele na niego mogą liczyć, nawet wtedy, gdzie jemu samemu grunt osuwa się spod łap. Ma otwarty i dość szeroki światopogląd — polubi cię takiego, jakim jesteś. Możesz być otyły, wychudzony, hybrydą czy też kochać się w przedstawicielach tej samej płci, jeśli okażesz mu szacunek, on tym samym odpłaci się tobie. Dla ukochanej wadery otworzy serce na oścież, będzie kochał namiętnie i bezgranicznie, choć bywają chwile, gdy miewa ochotę pozostać sam ze sobą, ze swoim bólem, bez chęci dzielenia się nim z kimkolwiek;
Znaki szczególne:
~ Dobrze widoczne mięśnie na łydce i łapach;
Ciekawostki: 
~ Lubi gotować i częstować innych swymi potrawami. Jego specjalność to barani udziec w sosie grzybowym. Nie pogardzi także dobrym łososiem czy dobrze wypieczonym pstrągiem;
~ Miewa predylekcje do efebofilii — czyli preferencji do młodszych wader, ale to nie jest wyjątek;
~ Nie umie śpiewać;
~ Za to ma zdolności aktorskie — jeśli zbyt dobrze wczuje się w rolę, potrafi przygwiazdożyć;
~ Jak wcześniej wspomniano w charakterze — dla młodszych wader potrafi wcielić się w "drugiego ojca";
~ Jest poligamistą;
~ Jego ulubionym powieściopisarzem jest osławiony Szron. Ma dosłownie całą kolekcję książek, które wyszły spod jego łapy. Sam kiedyś myślał o pisaniu, ale stwierdził, że nie ma do tego talentu;
~ Kiedy jest smutny albo zdenerwowany, skrywa to w sobie. Nie lubi dzielić się swoimi problemami z innymi;
~ Wiele spokoju, poza aktorstwem, odnajduje też w pracy z roślinami i ich uprawie. Sam wiele wie o ziołach, a ów wiedzę najczęściej czerpał od przybranego ojca, który prowadził największy w całej watasze Cassan ogród;
APARYCJA
Wzrost: 110 x 165 (100 cm bez ogona)  | Waga: 82 kg | Sylwetka: Masywna |
Korlen to dość wysoki, zadziwiająco zbudowany samiec o wyraźnie zaznaczających się mięśniach pod twardą skórą. Przez długość całego brązowo pomarańczowy grzbietu, szyi i bujnej grzywki rozciąga się przerywaną linią czerń, aż do czubka długiego i puchatego ogona. Dolna część żuchwy zdobi czarna, krótka bródka, podkreślająca jego urodę i dojrzałość. Pod nawiasem cienkich brwi, spoglądają jadowicie zielone oczy, pełne wesołych iskierek i rzadko spotykaną zadziorność;

POWIĄZANIA
Partner/ka: Wolny i dostępny;
Potomstwo: Nie ma, ale jeśli miałby okazję je mieć, to chciałby córki;
Powiązania: 
~ Hazard [ojciec] - Głowa rodziny i surowy nauczyciel, ale przede wszystkim kochający przybrany ojciec;
~ Miama [mama] - Perfekcyjna gospodyni i czuła matka. Niestety los pokarał ją trwałym kalectwem łapy;
~ Vartos [brat] - Zuchwały i pyszałkowaty młodszy przybrany brat;
Historia: 
Korlen wychował się w Klanie Cassan, który usadowiony nad wybrzeżem Morza Skorej, wysunięty jest daleko na północy. Kultywuje on pokój, a jego mieszkańcy otwarci są na przybyszy i z serdecznością witają tych, co przybywają z dalekich Watah, szukając schronienia, azylu czy też noclegu. Cassan otoczony zewsząd gęstym pierścieniem lasu, którego drzewa cechują grube pnie i rozłożyste gałęzie. Drzewa te są na tyle mocne, że mieszkający wśród nich osadnicy zbudowali na ich gałęziach domostwa, wzmocnione grubymi palami i połączone ze sobą plątaniną szerokich pomostów. Wilki z Klanu Cassan wypracowali bowiem własną, skuteczną metodykę architektoniczną, dzięki której domownicy mogą czuć się pewnie i bezpiecznie w wysoko usadowionych chatkach. Klan podzielony jest na dwa dystrykty, którym przewodzą druidzi — to kapłani, czerpiący siłę z otaczającej zewsząd natury, a także duchowi pośrednicy między światami żywych i zmarłych. Ich religia odnosi się do czci Trójskrzydłej Jaskółki — czyli jak każdy wie, ów Jaskółka jest kolejnym aspektem Sol. Nad wszystkimi dystryktami góruje domostwo Alfy, wzniesione na najwyższym punkcie starego dębu, którego rozłożysty baldachim rzuca cień na większą powierzchnię lasu. Druidzi zwą go Egdressilem. Górny dystrykt zamieszkuje zamożniejsza część Klanu — medycy, artyści i uzdolnieni architekci — a dolną zaś średnia i najniższa ranga robotnicza, a także ci, którym nie w smak życie na wysokości.
Korlen dorastał w górnym dystrykcie wraz z rodziną zielarzy — opowiadano mu, że Hazard, jego przybrany ojciec, znalazł go w pobliżu skraju lasu zziębniętego, mimo że był szczelnie owinięty futrami. Całkowicie obca mu wtedy rodzina przyjęła go pod swój dach, gdzie starano się mu wpoić filozofię życia klanu Cassan. Być otwartym na innych i czerpać szczęście z życia garściami. Korlen ze względu na zamiłowania do podróży, w wieku dwóch lat opuścił Cassan, by wraz z trupą wędrownych aktorów przemierzać kontynent. Dopiero wtedy odkrył w sobie zdolności aktorskie i przez szczęście od losu, udało się mu odegrać kilka mało znaczących, ale jakże cieszących jego serce ról, dzięki którym mógł zapewnić sobie w miarę przyzwoite życie. Lubił to, co robił, a że jego praca nie pozwalała mu osiąść w jednym miejscu, widział wiele pięknych miast i prężnie rozwijające się watahy, ale to, co dobre, widział także i złe strony swych pokazów na scenie. W końcu dotarł do Varony, gdzie poznał się na tutejszej akceptacji rasowej i postanowił, że zatrzyma się na jakiś czas. Jeszcze nie zdecydował, czy zostanie tu na stałe, ale jedno jest pewne. Dalsze przygody w Watasze Dailoran dostarczą mu wiele doświadczeń i... znajomości;
MAGIA
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Żywioł: Ziemia;
Zdolności: 
[ Kleszcze ] ~ Korlen jest w stanie przez określony czas zakleszczyć kończyny przeciwnika w ziemi, co skutkuje jego sporadyczne unieruchomienie;
[ Sejsmiczny zmysł ] ~ Korlen jest w stanie wykryć wibracje i drgania ziemi, wywołane przez ruchy innych. Dzięki temu jest w stanie m.in. dostrzec ukrywającą się w trudno widocznych miejscach ofiarę. Umiejętność ta potrafi też dostarczyć mu wielu informacji m.in. o tym, czy dana osoba kłamie, czy też mówi prawdę w trakcie rozmów. Jego sejsmiczny zmysł wykrywa fizjologiczne zmiany osoby łgającej jak np. przyspieszone bicie serca;
[ Ziemia ] ~ Korlen jest w stanie rzeźbić z ziemi różne kształty — od wysokiej obronnej ściany po nawałnicę skierowanej w stronę przeciwnika kamieni. Potrafi zręcznie manipulować ziemią na różnorakie sposoby, co czyni go wprawnym i agresywnym przeciwnikiem;
Umiejętności dodatkowe: Nieodkryte;

UMIEJĘTNOŚCI
ŁĄCZNIE: 600 pkt
Siła [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (90/350pkt)
Zręczność [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/350pkt)
Kondycja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/350pkt)
Inteligencja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (90/350pkt)
Spryt | Mądrość [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (90/350pkt)
Charyzma [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (90/350pkt)
Magia [Poziom 0/1]: ☆☆☆☆ (80/350pkt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz