Ozyrys (NPC)
Ozi – zdrobnienie używane przez szczególnie bliskie wilki; Atenę oraz Tunę.
Płeć: Basior | Wiek: 4 lata 3 miesiące | Rasa: Wilk | Ranga: Albadio | Profesja: Młodszy wojownik |
Poziom: 1 (636/3000 PD) | Kontakt: | [DG] CookieAlpaka | [DC] CookieAlpakaPL#1755 | [Gmail] alpakacookie@gmail.com
Autor: CookieAlpaka - Art należy do właściciela postaci
Płeć: Basior | Wiek: 4 lata 3 miesiące | Rasa: Wilk | Ranga: Albadio | Profesja: Młodszy wojownik |
Poziom: 1 (636/3000 PD) | Kontakt: | [DG] CookieAlpaka | [DC] CookieAlpakaPL#1755 | [Gmail] alpakacookie@gmail.com
Autor: CookieAlpaka - Art należy do właściciela postaci
OSOBOWOŚĆ I ZAINTERESOWANIA
Ozyrys to bardzo poważny basior. Po traumie, jaką dała mu śmierć narzeczonej, stracił niemal całą radość z życia. Pozostała mu jedynie Siostra i chęć pomszczenia ukochanej. Oddał się pracy na rzecz podziemia oraz treningom. Ozi stał się obojętny na większość sytuacji. Gdzieś w jego wnętrzu dalej kryje się misek do kochania, który niezmiernie rzadko ma ujście. Ozyrys posiada silny instynkt ojcowski, bardzo troszczy się o swoich najbliższych (nieraz do przesady, zaniedbując samego siebie). Preferuje pokojowe rozwiązywanie problemów, zawsze wszystko analizuje i stara się wybrać wyjście z jak najmniejszymi stratami. Gdy trzeba, jest w stanie zabić, w końcu do tego go szkolono, jednak zazwyczaj dąży po prostu do obezwładnienia przeciwnika. Szanuje każdego, kto również szanuje innych. Jest bardzo wyrozumiały i cierpliwy. Jeśli trzeba, będzie coś tłumaczył do skutku. Sprawiedliwy i bezstronny, no, chyba że chodzi o jego siostrę. Nawet jeśli zrobiła coś złego, będzie ją chronił, aczkolwiek gdy będą sam na sam, wyciągnie konsekwencje jej czynów. Nigdy nie podniósł łapy na waderę. Urodzony przywódca można by rzec. Wyznaje zasadę: „Jeśli stoją za tobą – chroń ich, jeśli stoją obok ciebie – szanuj ich, jeśli stoją przeciwko tobie – pokonaj ich”.
Jego postura dodaje mu pewności siebie, jednak nie lekceważy przeciwników. Zawsze szuka najkorzystniejszej okazji do ataku. Ozyrys jest poważnym wilkiem i kieruje się ścisłymi zasadami. Każdemu należy się szacunek i prawo do życia oraz szczęścia, chyba że jest się totalnym ścierwem, raniącym innych. Wtedy nie zasługuje się a nic innego jak na karę, adekwatną do winy. Ozyrys cechuje się również szacunkiem do więźniów i jeńców, jednak do pewnego etapu. Każdy ma w końcu granice, a honoru swego i bliźnich należy chronić. Bywa brutalny i bezwzględny, ale tylko w ostateczności. Przez 90% czasu jest spokojny i praktycznie nic nie jest w stanie wyprowadzić go z równowagi. Gdy jednak jego cierpliwość się kończy, a tylko ma możliwość, udaje się w ustronne miejsce pomedytować;
Znaki szczególne: Brak;
Ciekawostki: ~ Jest członkiem ruchu oporu. Zajmuje stanowisko wojownika i znacząco udziela się w dowództwie. Jest również nieoficjalnie dyplomatą i ma pod sobą mały oddział liczący 6 członków;
~ Ozyrys zajada się gruszkami. Zwłaszcza tymi pieczonymi nad ogniem w formie szaszłyków;
~ Był zaręczony z Meą. Ślub miał się odbyć po 3 urodzinach Tuny;
~ Na szyi nosi rzemyk a na nim nawleczoną czarną, idealnie okrągłą perłę. Detal ten jest niewidoczny, gdyż biżuteria jest ukryta pod grubą warstwą futra. Kryje się za tym dłuższa historia;;
~ Głos: "Klik"
APARYCJA
Wzrost: 120 x 150 (130 cm bez ogona) | Waga: 75 kg | Sylwetka: Masywna, misiowata |
Ozyrys to dobrze zbudowany i zahartowany basior o ciemnobrązowym umaszczeniu z jaśniejszym podbrzuszem. Warstwa grubego futra zakrywa mięśnie, które budował od najmłodszych lat, eksponując je jednak na łapach, w trakcie intensywnego wysiłku. Średniej długości, szablasty ogon podryguje w rytm skoków i kroków basiora, a głowa zazwyczaj noszona jest z pewnością siebie i swobodnością. Już na pierwszy rzut oka widać, że uścisk tej masywnej szczęki będzie silny i niezwykle bolesny. Futro na karku i głowie układa się w charakterystyczną lwią grzywę. Oczy Ozyrysa są przenikliwe. Goszczą w nich żywe ogniki. Na pysku widać maskę chłodu, powagi i obojętności, które sporadycznie odsłaniają wrażliwość i troskę o dobro pozostałych mu, nielicznych bliskich;
POWIĄZANIA
Partner/ka: Obecnie wolny, lecz nie szuka nikogo nowego. (Można powiedzieć, że wdowiec.);
~ Mea [*] – według basiora była boginią stąpającą po Ziemi albo darem zesłanym z niebios. Niezwykle wrażliwa, drobna i delikatna istota. Oficjalnie niewinny wypadek, prawda jest jednak, że została zamordowana w stanie błogosławionym, będąc podejrzana o nieczyste pochodzenie oraz o udział w spisku wobec władzy;
~ Mea [*] – według basiora była boginią stąpającą po Ziemi albo darem zesłanym z niebios. Niezwykle wrażliwa, drobna i delikatna istota. Oficjalnie niewinny wypadek, prawda jest jednak, że została zamordowana w stanie błogosławionym, będąc podejrzana o nieczyste pochodzenie oraz o udział w spisku wobec władzy;
Potomstwo: Miał, albo i nie. Szczenięta nie zdążyły się bowiem narodzić. [*];
Powiązania:
Powiązania:
~ Ogar – skrytobójca króla Lorunda. Drugi z braci Tuny. Pozostaje neutralny. Pomógł w ucieczce rodzeństwu. Obecnie wspiera ojca;
~ Tuna – ukochana młodsza siostra. Obecnie jedyny powód, dla którego Ozyrys się jeszcze nie poddał. Basior pieszczotliwie nazywa ją Rybeńką, przez wzgląd na powiązanie z żywiołem wody;
Historia: Ozyrys — pierworodny z trójki rodzeństwa, który postanowił sprzeciwić się władzy Lorunda. Działał jako partyzant. Jego ciężarna narzeczona zginęła w wypadku (tak naprawdę był to zamach zlecony przez służby ochrony władcy). Generał wojsk owego tyrana, ojciec Ozyrysa, wyrzekł się go publicznie i wygnał, by chronić swoje imię i resztę rodziny. Za Ozyrysem uciekła jednak jego młodsza siostra, Tuna. Z początku próbował odwieść młodszą od decyzji o ucieczce, jednak zawzięcie i moc, z jaką się wypowiadała, sprawiły, iż zgodził się na jej towarzystwo. Jako troskliwy starszy brat zapewnił jej schronienie wśród dobrze zorganizowanej grupy żyjących w pokoju wilków, a on sam udał się na dalsze zbieranie posiłków, by w przyszłości obalić władzę Lorunda, aby zapanował spokój;
MAGIA
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Zdolności:
~ Samozapłon – Ciało Ozyrysa pokrywa Się ognistą powłoką, której zadaniem jest odbijanie ataków przeciwnika oraz trzymanie go na pewien dystans. Każdy bezpośredni atak w jego stronę kończy się wówczas poparzeniami. Ataki magiczne z kolei są w większości odpychane. Jedno co jest w stanie przebrnąć przez te płomienie to zdolności wpływające na umysł. W pełni opanowana umiejętność pełni funkcję typowo defensywną i można ją utrzymywać do nawet kilkunastu minut (obecnie zaklęcie trwa 20 sekund);
~ Ogniste języki – Z pyska Ozyrysa za sprawą siły woli wydobywają się niewielkie płomienie, dodatkowo wzmacniając siłę jego ugryzienia i zadając obrażenia krytyczne. Ceną jest spora zużywalność wody z organizmu i konieczność jej częstego uzupełniania. Ponadto Ozyrys potrafi „połknąć” pewną ilość płomieni, gasząc w ten sposób niewielkie ognisko;
~ Łapy zrodzonego z ognia – Łapy basiora pokrywają płomienie po same nadgarstki/kostki w wyniku czego pozostawia za sobą ogniste ślady, a wszelakie ataki łapami zadają dodatkowe obrażenia. Zdolność ta jest o tyle ciekawa, że płomienie nie rozprzestrzeniają się, pozostawiają za sobą jedynie krótką, płonącą ścieżkę i same gasną po upływie 2 minut. Są niewielkie, albowiem ich języki sięgają max 10 cm. Umiejętność ta stosowana jest w walce, ale i również do chwilowego i słabego oświetlenia okolicy, a także do pisania;
Umiejętności dodatkowe: Nieodkryte;
UMIEJĘTNOŚCI
~ Łącznie: 600 pkt ~Siła [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (75/350pkt)Zręczność [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (80/350pkt)Kondycja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (95/350pkt)Inteligencja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (90/350pkt)Spryt | Mądrość [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (90/350pkt)Charyzma [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (70/350pkt)Magia [Poziom 0/1]: ★☆☆☆☆ (100/350pkt)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz