Nowa zakładka "Kącik Zadań" dla lubiących wyzwania pojawiła się w Off-top! | Zmiana pory roku. Lato zbliża się wielkimi krokami. | ADMINISTACJA PROSI W MIARĘ MOŻLIWOŚCI O PRZYŚPIESZENIU AKCJI WĄTKÓW DO OBECNEJ PORY ROKU LUB DODANIE DO OPOWIADAŃ INFORMACJI, W JAKIM CZASIE DZIEJE SIĘ AKCJA WĄTKU | THE KINGDOM OF BLOOD zaprasza do siebie! | Miła atmosfera, kochani członkowie. | Poszukujemy nowych członków! | Chętnie zawieramy sojusze! Wystarczy zostawić komentarz w zakładce: Współpraca | Jeśli masz ochotę popisać, nie krępuj się! | Zapraszamy na Discroda, gdzie jest nas dużo więcej! | Nie musisz dołączać do bloga, wystarczy nam Twoja obecność na serwerze!

czwartek, 26 stycznia 2023

„Kiedy cię zobaczyłam, zakochałam się, a ty się uśmiechnąłeś, bo wiedziałeś” ~ William Shakespare

Tuna
Wata cukrowa - używane zazwyczaj przez przyjaciół i basiorów. | Rybeńka - zwrot używany przez Ozyrysa.

Płeć: Wadera | Wiek: 2 lata 8 miesięcy | Rasa: Oficjalnie - Wilk/ Nieoficjalnie - wilko-likaon | Ranga: Albadio |  Profesja: Młodszy zwiadowca/Młodsza Nau. Polowania | 
Poziom: 3 (1265/5000 PD) | Kontakt: [Gmail] alpakacookie@gmail.com  | [DC] CookieAlpakaPL#1755 |

Autor: CookieAlpaka - Art należy do właściciela postacia

OSOBOWOŚĆ I ZAINTERESOWANIA
Tuna to wadera tryskająca energią i optymizmem. Wilczycę cechuje szacunek i tolerancja, a także dotrzymywanie danego słowa. Jeśli powie, że nie będzie się do kogoś odzywać, to będzie traktować go jak powietrze do końca kary. Nic tego nie zmieni, chyba że śmierć zapuka do drzwi, a otworzenie pyska do nieszczęśliwca będzie jedynym ratunkiem jego albo wadery. Tajemnice są u niej bezpieczne, a gdy zajdzie taka potrzeba można być pewnym, że sekrety zabierze ze sobą do grobu. Tunę charakteryzuje upartość, a szczególnie w dążeniu do celów. Jest ambitna, ale jej droga do sukcesu nie jest usłana trupami. Dobre oko i sprawny umysł, działają na jej korzyść, albowiem mimo braku ogromnej siły jest w stanie pokonać nawet przeciwnika dwa razy większego. Dlaczego? To proste. Gdzie siłą nie można, trzeba sposobem, a wiedza pobierana z otoczenia i całe dzieciństwo nauk wojskowych, bardzo w tym pomagają. Tuna stara się być miła i pomocna, zwłaszcza wobec słabszych, czy też odrzuconych. Wadera wieży, że w każdym było dobro, a tyranem stało się w wyniku pewnych wydarzeń. Czasami to dobro można obudzić na nowo. Wata Cukrowa daje każdemu szansę, ale i ona ma pewne granice, których przekroczenie jest wyrokiem śmierci. Nie koniecznie fizycznej, ale w jej oczach można stać się nikim, po prostu umrzeć. Co to za życie bez jej pogodnego i pełnego dobra uśmiechu? Jak każdy i Tuna miewa gorsze dni, a wtedy zamiast wesołego i pełnego ciepła oraz dobroci spojrzenia, można zastać gburowatą oraz niezwykle uszczypliwą wilczycę, zdolną nawet do przemocy. Bywa wtedy bardziej podatna na prowokacje i miewa problemy ze skupieniem, ale rzadko bywa w takim stanie...
Albo nikt nie przeżył z nią konfrontacji. Tylko bogowie wiedzą i raczej nie będzie dane nam się tego dowiedzieć;
Znaki szczególne:
~ Tunę wyróżnia dość niecodzienne umaszczenie, a zwłaszcza zielono-różowe oczka, zielonkawe poduszeczki łap i nos, które to wybijają się na tle jej futra;
Ciekawostki:
~ Pełnoprawna hybryda była 5 pokoleń wstecz (licząc od Tuny). Od tamtej pory, w rodzinie starano się krew „oczyścić”. Tuna jest potomkiem najsilniejszych i magicznych, którzy przeżyli tyranię Lorunda. (Poprzez stopniowy zanik cech typowo wskazujących na mieszaninę genów). Jednak nie tak łatwo wybielić swoje pochodzenie i Tuna ma likaono podobny pyszczek. Przeżyła poprzez kontakty i plotkę puszczoną przez Nathana, jakoby była chora i to jakaś nieznana choroba doprowadziła do zniekształcenia czaszki waderki;
~ Mimo iż jednym z żywiołów Tuny jest woda, wadera nie potrafi pływać i boi się głębokich zbiorników wodnych, to jest takich, w których nie dosięga dna;
~ Jest monogamistą;
~ Tuna uwielbia taniec. Jest to nieodłączny element jej magii, a także życia;
~ W swoim asortymencie posiada sznureczki z dzwoneczkami, które nieraz przywiązuje do swojego ogona, czy też łapek, aby urozmaicić taniec o delikatne i przyjemne dla ucha dźwięki;
~ Walki nauczył ją Ozyrys. Jest to również jedyny wilk, którego do tej pory nie wyprzedziła. A jest dość szybka, zwłaszcza po użyciu słonecznej energii;
~ Tuna ma słabość do szczeniąt. Nie wie jednak, czy byłaby gotowa posiadać własne;
~ Głos: Alexander 23 - IDK You Yet
APARYCJA
Wzrost: 87 x 150 (120 cm bez ogona)  | Waga: 53 kg | Sylwetka: szczupła, wysportowana, przystosowana do pokonywania długich dystansów |
Tuna jest średniego wzrostu waderą o długim zakręconym ogonie. Ma szczupłą sylwetkę i długie łapy uzbrojone w sprawne i zadbane pazury. Puszysta i lekko falowana sierść zasłania jej mięśnie, zbudowanie głównie na treningach szybkości i zwinności. Głowa wadery przypomina bardziej pysk likaona i gdyby nie reszta ciała, uszy oraz uzębienie, mogłaby być uznawana za bardzo bliską krewną tych psowatych;

POWIĄZANIA
Partner/ka: Wolna, aczkolwiek ma już na oku pewnego basiora;
Potomstwo: Brak;
Powiązania: 
~ Matka — Atena – zmarła w wyniku powikłań po porodzie Tuny. Podobno młodziutka wadera bardzo przypomina wilczycę;
~ Ojciec – Nathan – Generał wojsk Lorunda. Z pozoru wierny szaleńcowi. Wypełnienia wszystkie jego rozkazy, mimo iż z wieloma się nie zgadza, a wszystko po to, by jego rodzina mogła żyć w spokoju. Wyrzekł się swego pierworodnego, w imię „mniejszego zła”. Nie może się pogodzić z myślą, iż podzielił tym wyborem rodzinę;
Starsi Bracia:
~ Ozyrys – Pierworodny. Wprawiony wojownik, spiskujący wobec władzy króla. Odprowadzał Tunę do jej nowego domu. Obecnie błąka się gdzieś, zbierając sojuszników;
~ Ogar – skrytobójca Lorunda. Drugi z braci Tuny. Pozostaje neutralny. Pomógł w ucieczce rodzeństwu. Obecnie wspiera ojca;
Historia: Tuna urodziła się jako ostatnia z dzieci Nathana – wsławionego generała wojsk samego Lorunda. Basior, by nie narażać rodziny, zdecydował się wypełniać wolę szaleńca, potajemnie jednak wpajał swym dzieciom wartości takie jak równość, sprawiedliwość, tolerancja, czy szacunek. Ku nieszczęściu rodziny, pierworodny Ozyrys wpadł w czasie jednej z akcji sabotażowych, a by przynajmniej reszta rodziny mogła przeżyć, Nathan publicznie wyrzekł się syna. Miał on opuścić tereny królestwa w przeciągu 12h. Po tym czasie każdy członek watahy miał prawo, a raczej obowiązek, zabić zdrajcę. Nathan zrobił to z bólem serca. Nie przewidział, że za bratem uda się jego jedyna córka.
Tuna nie rozumiała swego ojca. Nie wiedziała, jak mógł postąpić w ten sposób. Po werdykcie odczekała chwilę i uciekła za bratem, spotykając się z nim na granicy królestwa, gdzie to rodzeństwo pożegnał Ogar. Basior pozostał neutralny, jednak nie chciał, by jego rodzina z więzów krwi zginęła. Przekazał rodzeństwu mieszankę ziół na wzmocnienie, po czym życzył im bezpiecznej drogi. Basior pozostał pod władzą szaleńca, by jak to sam stwierdził, wspierać ojca.
Po miesiącu wędrówki, rodzeństwo dotarło na odległe tereny, gdzie to napotkało grupę wilków, którzy tak jak oni, nie zgadzali się z władzą Lorunda. Tuna za namową brata dołączyła do watahy. W grupie była bowiem bezpieczniejsza. Ozyrys jednak nie zastał w gościnnych progach długo. Postanowił szukać więcej ocalonych i udał się w dalszą drogę.
Jak potoczą się ich losy? Dowiecie się, śledząc opowiadania waderki;
MAGIA
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Żywioł: Naprzemienny ~ Jasność | Woda;
Zdolności:
~ „Ognista” kula – Tuna formuje ze światła kulę, która nie krzywdzi samej właścicielki, jednak wydziela wyczuwalne ciepło. Twór ten może być różnych wielkości. (2 – 10 cm średnicy) Kula lewituje obok wadery lub nad jej ogonem. Obiekt ten może służyć jako tymczasowe źródło światła oraz ciepła, a także jako spora zapalniczka. Kulą można miotać w wybranym przez wilczycę kierunku. Tor lotu jest podobny do rzutu przeciętnym kamieniem. Obiekt ten parzy przeciwnika/wypala niewielki ślad w kształcie koła. Ogólnie rzecz biorąc, twór ten to taki „kamień” i zachowuje się podobnie do niego. Kontrolowanie owego obiektu jest stosunkowo proste. Światło reaguje na ruchy kończyn wilczycy. Walka zarówno blisko, jak i daleko dystansowa przypomina taniec. (Irelia – Leauge of Legends). Wilczyca nieraz bawi się ów kulą, jak piłką, popisując się w różnorodnych tańcach. Zużywa tym samym nadmiar słonecznej energii. (przypomina to animacje prowokacji Ahri z Lola);
~ Słoneczne doładowanie – Tuna pobiera nieznaczną cześć energie ze światła słonecznego. Każda z jej mocy jest wtedy skuteczniejsza, a używanie ich jest mniej męczące za dnia. Energię tę może również magazynować, a dzieje się to w jej kościach. Objawia się to nieco wyższą temperaturą ciała niż u nieobdarzonego tą mocą wilka. Zazwyczaj energia ta służy do ogrzania organizmu w nocy bądź do najzwyklejszego w świecie, korzystania ze swoich zdolności związanych z jasnością w jej trakcie. Słoneczne doładowanie można też wykorzystać do nieznacznego zwiększenia wydolności organizmu, na stosunkowo niedługi czas. Im dłużej jest bowiem wykorzystywane w tym celu tym dłuższe i gorsze zakwasy/nadwyrężenia powstają. Bezpieczny okres to niecałe 5 minut intensywnej walki lub biegu. Rekord osobisty Tuny to aż zaskakujące 15 minut! Po tym czasie wilczyca zapadła w dwudniową śpiączkę, a jej organizm jeszcze przez miesiąc dochodził do siebie. Stwierdziła, że nigdy już nie doprowadzi się do takiego stanu.
Nadmiar energii słonecznej powinien być wykorzystywany na bieżąco, w przeciwnym wypadku może dojść do przegrzania organizmu. Zdolność ta czyni również Tunę bardziej podatną na działanie chłodu. Zimą jaj organizm ma znacząco zmniejszoną odporność;
~ Bąbelki – Tuna zbiera wodę z otoczenia i plecie z niej „bąbelki” o różnych kształtach. Może tworzyć np. bicze lub ruchome obrazy. Wodę kontroluje za pomocą wielu ruchów i gestów (np. uszu). Przypomina to nieraz taniec. Wodę może również tkać w bardziej skomplikowane sieci, do przenoszenia przedmiotów, które mają wystarczającą wyporność, by unosić się w zebranej ilości wody. Przenosi się tak np. zioła i inne niewrażliwe na przemoczenie, drobne przedmioty. Tuna wciąż uczy się korzystania z tejże mocy i nieraz można ją zastać siedzącą i przebierającą łapami w powietrzu. Stara się tkać coraz to nowsze i ciekawsze kształty;
Umiejętności dodatkowe: Nieodkryte;

UMIEJĘTNOŚCI
~ Łącznie: 720 pkt ~
Siła [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (60/350pkt)
Zręczność [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (105/350pkt)
Kondycja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (125/350pkt)
Inteligencja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (90/350pkt)
Spryt | Mądrość [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (90/350pkt)
Charyzma [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (70/350pkt)
Magia [Poziom 0/1]: ★☆☆☆☆ (140/350pkt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz