Nowa zakładka "Kącik Zadań" dla lubiących wyzwania pojawiła się w Off-top! | Zmiana pory roku. Lato zbliża się wielkimi krokami. | ADMINISTACJA PROSI W MIARĘ MOŻLIWOŚCI O PRZYŚPIESZENIU AKCJI WĄTKÓW DO OBECNEJ PORY ROKU LUB DODANIE DO OPOWIADAŃ INFORMACJI, W JAKIM CZASIE DZIEJE SIĘ AKCJA WĄTKU | THE KINGDOM OF BLOOD zaprasza do siebie! | Miła atmosfera, kochani członkowie. | Poszukujemy nowych członków! | Chętnie zawieramy sojusze! Wystarczy zostawić komentarz w zakładce: Współpraca | Jeśli masz ochotę popisać, nie krępuj się! | Zapraszamy na Discroda, gdzie jest nas dużo więcej! | Nie musisz dołączać do bloga, wystarczy nam Twoja obecność na serwerze!

poniedziałek, 2 stycznia 2023

"Strach jest jak chwast, który zapuszcza swe korzenie od najmłodszych lat. Jeśli nie wyrwiesz go w porę, nigdy nie odważysz się marzyć"

Naharys
Mówią na niego Exan

Płeć: Basior | Wiek: 3 lata | Rasa: Wilk | Ranga: Delta | 
Profesja: Wojownik | Poziom: 8 (1746/10000 PD) |

Kontakt: [Czat/Wattpad] WolfExan| [Poczta] wolfexan999@wp.pl |

Autor: Dwa arty należą do właściciela postaci [1,2+ jeden, wykonany na zlecenie

OSOBOWOŚĆ I ZAINTERESOWANIA
Exan to wilk o dość specyficznym podejściu do życia — otwarty na nowe znajomości, lecz otoczony gronem towarzyszy, woli trzymać się na uboczu i obserwować zdarzenie. Na pierwszy rzut Naharys to osobnik nieokrzesany, a w oczach jego płonie zapalczywy żar — to prawda! Lubi walkę i wyzwania, ale na co dzień to wesoły oraz dowcipny wilk, który otwarty jest na każdego, jednakże prawdę mówiąc — osoby chamskie darzy sporą awersją i nie ukrywa tego, a na okoliczności na tle rasistowskim bądź dyskryminującym czyjąś „inność” reaguje agresją. Opanowaną, ale jednak agresją. Tolerancja to jego największa cecha — Jakim wilkiem byś nie był: grubym, chudym, słabym, silnym bądź o odmiennej orientacji seksualnej, czy też innej rasy, wiedz, że będzie Cię traktować z szacunkiem, o ile taki sam będziesz dla niego. Ma skłonności do gromadzenia wokół siebie zaufanych wilków oraz jeśli trzeba, działają razem, gdyż Naharys obrał sobie w życiu pewną zasadę „Siłę twoją wyznacza też ilość wiernych Ci przyjaciół". Dla przyjaciół powiedziałbyś, że do przesady troskliwy i ciepły — fakt, ten wilk ceni sobie przyjaźń, jak największy skarb, którego będzie bronił nawet za cenę życia. Życie nauczyło go, aby zdecydowanie podchodzić do spraw, jakie los stawia mu naprzeciw. Potrafi być wyrachowanym strategiem, jak i przebiegłym politykiem, lecz bądź pewien, że jeśli wszystkie wyciągnięte asy nie zadziałają, kły i pazury będą ostatecznością. Pewność siebie i chłodne opanowanie często czyniły z niego bezwzględnego przeciwnika, który nie myślał o konsekwencjach. Zazwyczaj do wszelkich konfliktów podchodzi neutralnie, albowiem przyjął sobie w życiu ową zasadę „Nie moja wojna, nie mój problem” do czasu, aż nie zagrożą one jemu, czy jego bliskim.
Nie uważa siebie za jakiś ideał, nie zaprzecza, że są lepsi od niego, więc nauczył się żyć w neutralnych stosunkach do innych. Nikomu nie narzuca swojego towarzystwa „Nie pchaj się tam, gdzie cię nie chcą” — Jak mawiał pewien wilk, którego już niestety nie pamięta. Naharys pewnie podejmuje decyzje, lecz nie pogardzi trzeźwą opinią bądź radą ze strony osób drugich — dokładnie zweryfikuje i pomyśli, zanim cokolwiek zdecyduje. W sytuacjach zagrożenia, stara wyzbyć się emocji, zachować chłodny spokój i oczyścić umysł — wtedy nikt, ani nic nie będzie w stanie go sprowokować, ani odwrócić uwagi. Stara się odkryć słabe punkty przeciwnika i skrupulatnie je wykorzystać, kiedy nadarzy się trafna okazja. Nigdy nie zaczyna być agresorem, chyba że wystąpią ku temu powody — jeśli zagrozisz mu, albo jego rodzinie, żadna siła nie będzie w stanie go powstrzymać, aby cię znaleźć i zabić. Naharys to też realista, który nie wierzy w marzenia, tylko w przeznaczony mu los — szkolił się na wojownika, stał się nim i jest z tego powodu dumny, aczkolwiek w życiu nie kieruje się wyłącznie argumentem siły. Naharys to nie jest umięśniony tępak, który wykorzysta każdą okazję do walki. Na początku będzie wykorzystywał wszelkie dostępne logiczne i wiarygodne argumenty w dyskusjach. Życie nauczyło go zaradności w prawie każdej sytuacji. Kiepski z niego aktor — nie potrafi owijać w bawełnę, tylko zachowa szczerość i bezwzględnie Ci ją okaże, aczkolwiek niejeden raz doprowadził przez to do konfliktów.
Mówi się, że Naharys, najpierw rozpruwa kogoś swą szczerością, a potem stara się go połatać do kupy — można więc stwierdzić, że basior najpierw mówi, potem myśli. Naharys ceni sobie zaufanie — zaufanie u niego rozpoczyna się w momencie, gdy jesteś w stanie zwierzyć się mu z intymnych problemów, a ty możesz być pewien, że basior słynie ze sumiennego dochowywania powierzonej mu tajemnicy. Prędzej odgryzie sobie język, niż zdradzi. Jeśli powierzy się mu pod opiekę szczeniaka, skrupulatnie wywiąże się z obowiązków mentora — potrafi być cierpliwym na błędy swego ucznia, stanowczy, a także troskliwy o jego bezpieczeństwo. Basior stara się nie przywiązywać do danej osoby. Wie bowiem, że jeśli zapała do kogoś sympatią, nie będzie mógł znieść rozstań, strat ani krzywd;
Znaki szczególne:
~ Czarne twardówki;
Ciekawostki: 
~ Wraz z nastaniem zmierzchu, futro Naharysa przybiera mroczne, ciemne kolory, zaś oczy nabierają barwę płynnego złota;
~ Bardziej polega na swych umiejętnościach bojowych, niż sile mocy. Co nie oznacza, że ich nie używa;
~ Twarze innych traktuje, jak otwarte księgi — doskonale potrafi wyczytać w nich skryte emocje;
~ Jest monogamistą;
~ Lubi solonego łososia oraz tuńczyka. Nie pogardzi także dobrze przyprawionym sarnim udźcem;
~ Ma uczulenie na orzechy i niektóre pyłki kwiatów np. hortensji;
~ Pierwszy raz zabił innego wilka, kiedy miał 1,5 lat, ale to długa historia;
~ Zna się co nieco na ziołach i potrafi z nich stworzyć pyszne, lecznicze herbatki;
~ Pochodzi ze związku z lewego łoża — krótko mówiąc, Naharys to podrzutek. Bękart;
~ Jego głos ma wysokie, męskie brzmienie, dyscyplinujące, a jednocześnie przepełnione ciepłem;
~ W każdej podróży towarzyszy mu kruk o imieniu North;
~ Marzy o założeniu własnej szkoły walki i trenowaniu nowego pokolenia wojowników;
APARYCJA
Wzrost: 120 x 110 (70 cm bez ogona)  | Waga: 70 kg | Sylwetka: Mezomorficzna - Masywna |
Naharys to basior zacnie wysoki oraz imponująco zbudowany wieloletnimi konfrontacjami na polach bitwy. Jego oczy koloru żywego szmaragdu skrywają w sobie surowość oraz pewien rodzaj porywczości, jednakże lico, choć na pierwszy rzut wydaje się groźne, kryje w sobie spokój i łagodność. Sierść jego gęsta na szyi i ogonie, a na brzuchu oraz grzbiecie szorstka, mieni się odcieniami bieli. Basior charakteryzuje się nad wyraz dużymi uszami, wrażliwymi na najdrobniejsze szmery. Z nadejściem nocy, jego sierść przybiera ciemne, mroczne kolory, a jego oczy przybierają barwę płynnego złota;

POWIĄZANIA
Partner/ka: Wolny;
Potomstwo: Brak;
Powiązania: 
~ Dalrwulf — Biologiczny ojciec Naharys'a. Najwyższej rangi dowódca i prawowity władca wojsk watahy, w której się wychował;
~ Satina — Biologiczna matka Naharys'a. Wadera Omega, a później awansowała na rangę Gammy;
~ Eloney — Przybrana matka Naharys'a;
~ Asdan — Przybrany brat;
Historia: Naharys urodził się niedługo po zakończeniu kampanii bitewnej, którą toczył jego ojciec przeciw wrogom spod sztandaru wschodnich watah. Satina była pojmaną w niewolę omegą, która szybko znalazła uznanie w oczach Generała Dalwulfa, za jej bystry umysł i zdolności strategiczne. Każde narady wojenne, toczone w jej towarzystwie, zawsze kończyły się sprzeciwem oficerów. Generał był nią wręcz zafascynowany do takiego stopnia, że niebawem dowiedział się o jej ciąży, a ojcem miał być on. Po ostatniej walce, która przypieczętowała zwycięstwo wojsk Dalrulf'a, Satina urodziła pięcioro szczeniąt, z czego tylko jedno przeżyło. Organizm wadery był wyniszczony długotrwałym porodem, że niedługo po tym, umarła, a Dalrwulf nie miał innego wyjścia, jak przygarnąć szczenię i uznać za syna. Bękarciego, ale syna, którego później przyprowadził na północ i przedstawił rodzinie. Eloney — prawowita partnerka Dalrwulfa — miała wyrzut do męża o niedotrzymanie wierności, ale Naharys'a przyjęła ciepło do serca. Rodzice starali się wpoić mu najważniejsze wartości w ich stadzie — Miłość, rodzina, tolerancja, lojalność. Tajemnicę jego prawdziwego pochodzenia ukrywali do czasu, aż Naharys osiągnął pełnoletność — to był czas odpowiedni, aby młodzieniec dowiedział się prawdy. Naharys przyjął ten zwrot akcji dość spokojnie, aczkolwiek czuł, że przybrani rodzice wyrządzili mu w ten sposób przykrość... za skrytość. Naharys chciał się usamodzielnić i opuścił watahę, w której wyszkolił się na dobrego wojownika i prawego wilka, aby poszukać miejsca dla siebie;
MAGIA
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Żywioł: Naprzemienny ~ Ogień (w dzień) | Mrok (w nocy);
Zdolności:
W dzień:
~ Płonące szpony — Łapy tkacza ognia ogarniają jęzory płomieni, co w starciu, możliwe jest zadawanie dodatkowych i krytycznych obrażeń;
~ Ognista pułapka — Tkacz ognia formułuje płomienną kulę, w której zamyka swego przeciwnika. Owa klatka wypełniona jest wulkanicznym pyłem, co skutkuje dodatkowym duszeniem złapanej ofiary;
~ Samozapłon — Ciało Naharys'a staje w płomieniach. Ten stan pozwala Naharys'owi utrzymywać przeciwnika na odpowiedni dystans, albowiem wszelkie próby zbliżenia się do basiora, kończą się zazwyczaj podpaleniem albo dodatkowymi obrażeniami. Ponadto otaczające ciało Naharys'a płomienie, tworzą ochronną aurę, uodparniając go tym samym na większość ataków. Ta moc pełni więc rolę czysto defensywną;
*
W nocy:
Gdy nastaje zmrok, płomień w Naharysie gaśnie, a w jego duszy gromadzi się mrok, którym potrafi zawładnąć;
~ Mroczna iluzja — Tkacz mroku jest w stanie sprawić, że zmysły przeciwnika są tłumione ze względu na ogarniającą jego umysł siatkę mroku. Ponadto użytkownik mroku nabywa odporność na siły władające umysłem. Dlatego Exan jest niewrażliwy na kontrolę umysłu, iluzje i hipnozy;
~ Szpony mroku — Władający może utkać z mroku szpony, które potrafią zadawać obrażenia, bez konieczności bliższego kontaktu z wrogiem;
~ Mgła — Tkacz dematerializuje swe ciało, zamieniając się w obłok mroku, dzięki czemu jest niewrażliwy na ataki;
Umiejętności dodatkowe: Nieodkryte;

UMIEJĘTNOŚCI
~ Łącznie: 1100 pkt ~
Siła [Poziom 2]: ☆☆☆ (10/350pkt) + 0,3%
Zręczność [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (160/350pkt)
Kondycja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (220/350pkt)
Inteligencja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (160/350pkt)
Spryt | Mądrość [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (90/350pkt)
Charyzma [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (60/350pkt)
Magia [Poziom 0/1]: ★☆☆☆☆ (50/350pkt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz